Titel
Understanding Fashion Scandals - Social Media, Identity, and Globalization
Schrijver
Vanska, Professor Annamari (Aalto University, Finland), Gurova, Dr Olga (Laurea University, Finland)
Taal
Engels
ISBN
9781350248977
Uitgever
Bloomsbury Publishing PLC
Prijs
€ 34,30(Excl. verzendkosten)
Verzendkosten
€ 2,95
Bijzonderheden
2024 248pp Paperback / softback
Meer info
Flaptekst
Understanding Fashion Scandals is the first book to explore the changing landscape of contemporary fashion through case studies showing how ?shock value' lost its currency. The book focuses on the changes since the late-1970s/early 80s, when brands like Calvin Klein and Benetton first used controversy as a promotional tool to build their brand identity, to the contemporary industry where avoiding social media backlash is critical to survival. Analyzing the tactics brands adopt to avoid or mitigate scandals, Vänskä and Gurova map the fashion industry's journey towards cultural sustainability.
Afbeeldingen
Bij Boekstra koopt u nieuwe boeken tegen de vastgestelde boekenprijs.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten België 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
- Dit boek is nieuw
- Van toepassing zijn de Algemene Verkoopvoorwaarden Boekstra
- Na uw bestelling ontvangen u en Boekstra een bevestiging per e-mail.
- U handelt deze bestelling rechtstreeks af met Boekstra. In de e-mail staan de naam,adres, woonplaats en telefoonnummer van Boekstra vermeld.
- Boekstra kan betaling vooraf vragen.
- De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen.
- Boekwinkeltjes.nl brengt u en Boekstra uitsluitend tot elkaar en is op generlei wijze verantwoordelijk voor de afwikkeling van deze bestelling.