Titel

De plakfactor

Schrijver
Taal

Nederlands

Uitgever

Prijs

12,00

Bijzonderheden

als nieuw, nieuwstaat

Meer info
Iedereen ken de reclameslogan ‘Douwe Egberts koffie, lekkere koffie’. En als je aan bier denkt, denken veel mensen aan ‘Heerlijk, Helder, Heineken’. Slogans die al meer dan 20 jaar meegaan. Hoe komt het dat deze slogans blijven hangen en dat je andere alweer na vijf minuten vergeten bent? De auteurs van De plakfactor hebben zich die vraag ook gesteld en kwamen tot de conclusie dat een boodschap aan bepaalde factoren moet voldoen: simpel, onverwacht, concreet, het moet refereren naar iets bekends en het moet emoties oproepen. Het boek bevat vele voorbeelden waarin ze deze principes uitleggen. De oefeningen in het boek laten zien hoe je een niet p(l)akkende tekst om kunt zetten naar een tekst die de boodschap wél overbrengt. The Tipping Point voor iedereen die geïnteresseerd is in communicatie! Chip Heath is professor Organisatiegedrag op Stanford University. Dan Heath is onderzoeker geweest bij Harvard Business School, is oprichter van Thinkwell, een innovatieve uitgever van studieboeken en is consultant bij Duke Corporate Education.

ALS NIEUW, NIEUWSTAAT, tekst voorin, verzending alleen via post. nl, VASTE PRIJS
Afbeeldingen
Heath , Dan - De plakfactor
Heath , Dan - De plakfactor
De Oorsprong Nieuw Roden

KIJK OOK IN SPAM voor onze mails.
==============
==============
Verzending in Nederland:
Alle brievenbuspost wordt verzonden voor € 4,40
Pakketpost € 8 euro.
Verzendkosten buitenland: op aanvraag.

Vul uw gegevens hieronder in om deze titel te bestellen bij boekwinkel De Oorsprong.

Wijzig instellingen
De captcha wordt geladen. Een ogenblik geduld...

Klik op het witte vierkant hierboven

Op het bezoeken van onze website, zo ook het plaatsen van een bestelling, zijn onze Algemene voorwaarden van toepassing.

Registreer u vrijblijvend als koper!

Wijzig instellingen
De captcha wordt geladen. Een ogenblik geduld...

Klik op het witte vierkant hierboven

  • Alle boeken zijn compleet en verkeren in normale antiquarische staat, tenzij anders beschreven. Kleine onvolkomenheden, zoals een ingeplakte ex-libris of een naam op het schutblad, zijn niet altijd vermeld.
  • U handelt deze order direct af met De Oorsprong
  • Na uw bestelling ontvangen u en De Oorsprong een bevestiging per e-mail. In de e-mail staan de naam, adres, woonplaats en telefoonnummer van De Oorsprong vermeld.
  • De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen.
  • De Oorsprong kan betaling vooraf vragen.
  • Boekwinkeltjes.nl probeert Kopers en Verkopers tot elkaar te brengen. Boekwinkeltjes.nl is echter nimmer partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen Koper en Verkoper door gebruikmaking van de site. Als u een geschil hebt met één of meer gebruikers, dient u dit zelf op te lossen. U vrijwaart Boekwinkeltjes.nl van enigerlei vorderingen, aanspraken op schadevergoeding en dergelijke, verband houdende met dergelijke geschillen.

7,5 miljoen boeken

Gebruikt en tweedehands

11100 boekwinkels

Antiquariaten en particulieren