Titel

Aan tevreden klanten heb je niets

Schrijver
Taal

Nederlands

ISBN

9789490085643

Uitgever

Het Boekenschap, 2015

Prijs

6,50

Bijzonderheden

In nette gelezen staat, zie foto's

Meer info
Alleen sturen op tevreden klanten is niet langer genoeg in deze tijd van overvloed, internet en keuzestress. Medewerkers in winkels en horeca moeten leren om hun klanten weer emotioneel te raken. Als dat lukt, ontstaat er geheid klantenbinding en terugkomgedrag. En rollen er (weer) euro's in de kassa.
Wees dus vanaf vandaag ontevreden met alleen een tevreden klant. Probeer 'te raken'. Doe iets! Anders dan je gewend bent. André Troost onthult in dit boek hoe je dat het beste kunt aanpakken. Met een lach en een traan vertelt hij de ene na de andere waargebeurde anekdote. Deze meester in het mystery shoppen ken je misschien nog van zijn eerste boekje 'De Klant is GEEN Koning'. Dan weet je dat deze klantengek de medewerkers van Nederland een warm hart toedraagt. Gebruik Andrés gratis tips uit het boek. Het liefst vandaag nog!
Afbeeldingen
André Troost - Aan tevreden klanten heb je niets
André Troost - Aan tevreden klanten heb je niets
André Troost - Aan tevreden klanten heb je niets
André Troost - Aan tevreden klanten heb je niets
André Troost - Aan tevreden klanten heb je niets
Too good to go Bilthoven

Kijk ook eens bij mijn andere boeken. Meerdere boeken in één keer laten versturen scheelt in de verzendkosten. Ophalen in Bilthoven kan ook.

Vul uw gegevens hieronder in om deze titel te bestellen bij boekwinkel Too good to go.

Wijzig instellingen
De captcha wordt geladen. Een ogenblik geduld...

Klik op het witte vierkant hierboven

Op het bezoeken van onze website, zo ook het plaatsen van een bestelling, zijn onze Algemene voorwaarden van toepassing.

Registreer u vrijblijvend als koper!

Wijzig instellingen
De captcha wordt geladen. Een ogenblik geduld...

Klik op het witte vierkant hierboven

  • Alle boeken zijn compleet en verkeren in normale antiquarische staat, tenzij anders beschreven. Kleine onvolkomenheden, zoals een ingeplakte ex-libris of een naam op het schutblad, zijn niet altijd vermeld.
  • U handelt deze order direct af met Too good to go
  • Na uw bestelling ontvangen u en Too good to go een bevestiging per e-mail. In de e-mail staan de naam, adres, woonplaats en telefoonnummer van Too good to go vermeld.
  • De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen.
  • Too good to go kan betaling vooraf vragen.
  • Boekwinkeltjes.nl probeert Kopers en Verkopers tot elkaar te brengen. Boekwinkeltjes.nl is echter nimmer partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen Koper en Verkoper door gebruikmaking van de site. Als u een geschil hebt met één of meer gebruikers, dient u dit zelf op te lossen. U vrijwaart Boekwinkeltjes.nl van enigerlei vorderingen, aanspraken op schadevergoeding en dergelijke, verband houdende met dergelijke geschillen.

7,5 miljoen boeken

Gebruikt en tweedehands

11100 boekwinkels

Antiquariaten en particulieren