Titel
Integrated Marketing Communication - Advertising and Promotion in a Digital World
Schrijver
Juska, Jerome M.
Taal
Engels
ISBN
9780367443368
Uitgever
Taylor & Francis Ltd
Prijs
€ 264,60(Excl. verzendkosten)
Verzendkosten
€ 2,95
Bijzonderheden
2021 330pp Gebonden
Meer info
Flaptekst
This textbook explores the continuing transformation of advertising, sales promotion, and public relations functions within the marketing discipline. It guides the reader through the process of developing and implementing a comprehensive Integrated Marketing Communication plan for companies, organizations, and brands.
Bij Boekstra koopt u nieuwe boeken tegen de vastgestelde boekenprijs.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten België 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
- Dit boek is nieuw
- Van toepassing zijn de Algemene Verkoopvoorwaarden Boekstra
- Na uw bestelling ontvangen u en Boekstra een bevestiging per e-mail.
- U handelt deze bestelling rechtstreeks af met Boekstra. In de e-mail staan de naam,adres, woonplaats en telefoonnummer van Boekstra vermeld.
- Boekstra kan betaling vooraf vragen.
- De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen.
- Boekwinkeltjes.nl brengt u en Boekstra uitsluitend tot elkaar en is op generlei wijze verantwoordelijk voor de afwikkeling van deze bestelling.