Titel

AI for Marketing and Product Innovation - Powerful New Tools for Predicting Trends, Connecting with Customers, and Closing Sales

Schrijver
Taal

Engels

ISBN

9781119484066

Uitgever

John Wiley & Sons Inc

Prijs

28,80(Excl. verzendkosten)

Verzendkosten

€ 2,95

Bijzonderheden

2018 272pp Gebonden

Meer info

Annotatie

Get on board the next massive marketing revolution
AI for Marketing and Product Innovation offers creatives and marketing professionals a non-tech guide to artificial intelligence (AI) and machine learning (ML) twin technologies that stand poised to revolutionize the way we sell.

Flaptekst

Get on board the next massive marketing revolution

AI for Marketing and Product Innovation offers creatives and marketing professionals a non-tech guide to artificial intelligence (AI) and machine learning (ML)--twin technologies that stand poised to revolutionize the way we sell. The future is here, and we are in the thick of it; AI and ML are already in our lives every day, whether we know it or not. The technology continues to evolve and grow, but the capabilities that make these tools world-changing for marketers are already here--whether we use them or not. This book helps you lean into the curve and take advantage of AI's unparalleled and rapidly expanding power.

More than a simple primer on the technology, this book goes beyond the what to show you the how: How do we use AI and ML in ways that speak to the human spirit? How to we translate cold technological innovation into creative tools that forge deep human connections? Written by a team of experts at the intersection of neuroscience, technology, and marketing, this book shows you the ins and outs of these groundbreaking technological tools.
* Understand AI and ML technology in layman's terms
* Harness the twin technologies unparalleled power to transform marketing
* Learn which skills and resources you need to use AI and ML effectively
* Employ AI and ML in ways that resonate meaningfully with customers
* Learn practical examples of how to reinvest product innovation, brand building, targeted marketing and media measurement to connect with people and enhance ROI

Discover the true impact of AI and ML from real-world examples, and learn the thinking, best practices, and metrics you need to capture this lightning and take the next massive leap in the evolution of customer connection. AI for Marketing and Product Innovation shows you everything you need to know to get on board.

Afbeeldingen
Pradeep, A. K., Appel, Andrew, Sthanunathan, Stan - AI for Marketing and Product Innovation - Powerful New Tools for Predicting Trends, Connecting with Customers, and Closing Sales
Boekstra Nijverdal

Bij Boekstra koopt u nieuwe boeken tegen de vastgestelde boekenprijs.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten België 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.

Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.

De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.

Vul uw gegevens hieronder in om deze titel te bestellen bij boekwinkel Boekstra.

Wijzig instellingen
De captcha wordt geladen. Een ogenblik geduld...

Klik op het witte vierkant hierboven

Op het bezoeken van onze website, zo ook het plaatsen van een bestelling, zijn onze Algemene voorwaarden van toepassing.

Registreer u vrijblijvend als koper!

Wijzig instellingen
De captcha wordt geladen. Een ogenblik geduld...

Klik op het witte vierkant hierboven

  • Dit boek is nieuw
  • Van toepassing zijn de Algemene Verkoopvoorwaarden Boekstra
  • Na uw bestelling ontvangen u en Boekstra een bevestiging per e-mail.
  • U handelt deze bestelling rechtstreeks af met Boekstra. In de e-mail staan de naam,adres, woonplaats en telefoonnummer van Boekstra vermeld.
  • Boekstra kan betaling vooraf vragen.
  • De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen.
  • Boekwinkeltjes.nl brengt u en Boekstra uitsluitend tot elkaar en is op generlei wijze verantwoordelijk voor de afwikkeling van deze bestelling.

7,5 miljoen boeken

Gebruikt en tweedehands

11100 boekwinkels

Antiquariaten en particulieren