Titel
Het moment van inzicht / nieuwe business ontdekken in een veranderende markt
Schrijver
Madsbjerg, Christian, Rasmussen, Mikkel B.
Taal
Nederlands
ISBN
9789047005711
Uitgever
Business Contact
Prijs
€ 10,00(Excl. verzendkosten)
Bijzonderheden
2014, paperback
Meer info
Is yoga een sport? Waarom loopt iedereen ineens met enorme koptelefoons? Wat doen mensen met het 'tweede scherm'? Dit soort mysterieuze vragen kun je niet beantwoorden met steekproeven of spreadsheets. Je moet dieper graven - naar belevingen. Christian Madsbjerg en Mikkel Rasmussen presenteren een nieuwe visie op de consument met een aanpak gebaseerd op een mix van sociologie, psychologie en antropologie. Door de emoties, het gedrag en de sociale context van klanten van onder meer Lego, Samsung, Adidas en Intel te bestuderen en onderliggende patronen te analyseren, kwamen ze tot vijf heldere stappen die je op het spoor zetten van nieuwe producten, nieuwe markten en nieuwe klanten.
- Alle boeken zijn compleet en verkeren in normale antiquarische staat, tenzij anders beschreven. Kleine onvolkomenheden, zoals een ingeplakte ex-libris of een naam op het schutblad, zijn niet altijd vermeld.
- U handelt deze order direct af met Quirinus
- Na uw bestelling ontvangen u en Quirinus een bevestiging per e-mail. In de e-mail staan de naam, adres, woonplaats en telefoonnummer van Quirinus vermeld.
- De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen.
- Quirinus kan betaling vooraf vragen.
- Boekwinkeltjes.nl probeert Kopers en Verkopers tot elkaar te brengen. Boekwinkeltjes.nl is echter nimmer partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen Koper en Verkoper door gebruikmaking van de site. Als u een geschil hebt met één of meer gebruikers, dient u dit zelf op te lossen. U vrijwaart Boekwinkeltjes.nl van enigerlei vorderingen, aanspraken op schadevergoeding en dergelijke, verband houdende met dergelijke geschillen.