Titel
Competing Against Luck / The Story of Innovation and Customer Choice
Schrijver
Christensen, Clayton M, Hall, Taddy, Dillon, Karen, Duncan, David S.
Taal
Engels
ISBN
9780062435613
Uitgever
HarperCollins Publishers Inc
Prijs
€ 14,99
Bijzonderheden
2016, 288pp, hardcover, als nieuw
Meer info
The foremost authority on innovation and growth presents a path-breaking book every company needs to transform innovation from a game of chance to one in which they develop products and services customers not only want to buy, but are willing to pay premium prices for.
How do companies know how to grow?
How do companies know how to grow?
Afbeeldingen
HLM BOEKEN
Hilversum
LET OP !!! verzendkosten voor BE zijn 8.75 euro pickup parcelshop, 9,50 euro thuisadres
Krijgt u na een vraag of bestelling geen bericht, kijk ook eens in de spam, soms loopt een mail verkeerd.
- Alle boeken zijn compleet en verkeren in normale antiquarische staat, tenzij anders beschreven. Kleine onvolkomenheden, zoals een ingeplakte ex-libris of een naam op het schutblad, zijn niet altijd vermeld.
- U handelt deze order direct af met HLM BOEKEN
- Na uw bestelling ontvangen u en HLM BOEKEN een bevestiging per e-mail. In de e-mail staan de naam, adres, woonplaats en telefoonnummer van HLM BOEKEN vermeld.
- De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen.
- HLM BOEKEN kan betaling vooraf vragen.
- Boekwinkeltjes.nl probeert Kopers en Verkopers tot elkaar te brengen. Boekwinkeltjes.nl is echter nimmer partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen Koper en Verkoper door gebruikmaking van de site. Als u een geschil hebt met één of meer gebruikers, dient u dit zelf op te lossen. U vrijwaart Boekwinkeltjes.nl van enigerlei vorderingen, aanspraken op schadevergoeding en dergelijke, verband houdende met dergelijke geschillen.