Titel
Customer Relationship Management / Concept, Strategy, and Tools | Springer Texts in Business and Economics
Schrijver
Kumar, V. Reinartz, Werner
Taal
Engels
ISBN
9783662553800
Uitgever
Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Prijs
€ 37,50(Excl. verzendkosten)
Bijzonderheden
Third Edition 2018, 411pp, Gebonden - zo goed als nieuw
Meer info
This book presents an extensive discussion of the strategic and tactical aspects of customer relationship management as we know it today. It helps readers obtain a comprehensive grasp of CRM strategy, concepts and tools and provides all the necessary steps in managing profitable customer relationships. Throughout, the book stresses a clear understanding of economic customer value as the guiding concept for marketing decisions. Exhaustive case studies, mini cases and real-world illustrations under the title “CRM at Work” all ensure that the material is both highly accessible and applicable, and help to address key managerial issues, stimulate thinking, and encourage problem solving. The book is a comprehensive and up-to-date learning companion for advanced undergraduate students, master's degree students, and executives who want a detailed and conceptually sound insight into the field of CRM. The new edition provides an updated perspective on the latest research results and incorporates the impact of the digital transformation on the CRM domain.
Book4Book
Alkmaar
Boeken worden gratis bezorgd in Alkmaar en directe omgeving binnen een straal van 10km. Voor bestellingen boven de 20,00 euro hoeft u geen verzendkosten te betalen.
De aangegeven verzendkosten gelden voor Nederland. Verzendkosten naar andere landen worden per bestelling overeengekomen.
HEEFT U BINNEN 1 DAG GEEN BERICHT VAN ONS ONTVANGEN, KIJK DAN OOK EVEN IN UW SPAM-BOX. ONZE MAIL KAN DAARIN TERECHT ZIJN GEKOMEN.
- Alle boeken zijn compleet en verkeren in normale antiquarische staat, tenzij anders beschreven. Kleine onvolkomenheden, zoals een ingeplakte ex-libris of een naam op het schutblad, zijn niet altijd vermeld.
- U handelt deze order direct af met Book4Book
- Na uw bestelling ontvangen u en Book4Book een bevestiging per e-mail. In de e-mail staan de naam, adres, woonplaats en telefoonnummer van Book4Book vermeld.
- De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen.
- Book4Book kan betaling vooraf vragen.
- Boekwinkeltjes.nl probeert Kopers en Verkopers tot elkaar te brengen. Boekwinkeltjes.nl is echter nimmer partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen Koper en Verkoper door gebruikmaking van de site. Als u een geschil hebt met één of meer gebruikers, dient u dit zelf op te lossen. U vrijwaart Boekwinkeltjes.nl van enigerlei vorderingen, aanspraken op schadevergoeding en dergelijke, verband houdende met dergelijke geschillen.