Titel

Verlichting in business / het pad naar persoonlijk geluk, zakelijk succes en maatschappelijke voorspoed

Schrijver
Taal

Nederlands

ISBN

9789077881828

Uitgever

Haystack, Uitgeverij

Prijs

5,95(Excl. verzendkosten)

Bijzonderheden

2010, 254pp, paperback / mooi exemplaar, snel leverbaar

Meer info
Samenvatting
Wakker geschud door de crisis zoeken ondernemingen naar een nieuw evenwicht tussen menselijke en economische waarden. In dit boek biedt de bekende marketingstrateeg Kees Klomp inspiratie met acht boeddhistische inzichten, die tegelijkertijd acht belangrijke commerciële trends vormen:

Small * Klein is het nieuwe groot
Spirit * De opkomst van de nieuwe spirituelen
Sustainability * De roep om duurzaamheid
Serve * De nieuwe betekeniseconomie
Sincere * De revolutie van eerlijkheid en authenticiteit
Soft * De kracht van kwetsbaarheid
Slow * Langzaam is het nieuwe snel
Safe * De winst van commercieel idealisme

Kees Klomp en Cor Hospes, de schrijver van dit boek, wandelden met acht personen uit de wereld van management en marketing door het Drentse oerlandschap. Met prominente denkers als consultant Albert Boswijk, maatschappelijk ondernemer Michiel Pot en marketingfilosoof Goos Geursen effenen ze het pad naar persoonlijk geluk, zakelijk succes en maatschappelijke voorspoed.

¿De auteurs laten ondernemingen van binnenuit ontwaken. Door alle praktische tips en aanbevelingen kunnen bedrijven niet alleen versterkt uit de crisis komen, maar ook inspelen op maatschappelijke trends zoals duurzaamheid, dienstbaarheid, vriendelijkheid en authenticiteit. De auteurs zijn er in geslaagd mij als lezer te overtuigen: ik ben het met ze eens.¿
Willem Vermeend, hoogleraar economie en voormalig minister

Marketing- en managementcoach Kees Klomp werkte als trendwatcher en strategy director bij de grootste reclamebureaus van ons land, en was oprichter van het eerste merkactivatie adviesbureau van Nederland. Sinds 2006 is Klomp eigenaar van Karmanomics, een bureau dat op Boeddhistische beginselen merken adviseert op het gebied van marketing en management.

Auteur, journalist en copywriter Cor Hospes is gespecialiseerd in marketing.
In 2007 verscheen zijn succesvolle boek ¿Guerrillamarketing, nieuwe sluiproutes naar het hart van je klant¿. Twee jaar later volgde ¿Alle 13 Goed! De beste online marketingtools¿. Hospes geeft als eigenaar van communicatiecollectief Tsjee lezingen en workshops en adviseert ondernemingen over guerrillamarketing.
functie-elders Gramsbergen

Graag geven wij onze boeken een "nieuwe kans" op een "functie elders". Na bestelling ontvangt u z.s.m van ons een bevestiging met betaalgegevens. Na betaling wordt het boek z.s.m verzonden. Geen bericht ontvangen ? Controleer dan aub uw spam. Soms komt het voor dat een boek reeds verkocht is via een ander verkoopkanaal of op een boekenmarkt. Bij voorbaat onze excuses voor dit ongemak.
Ons complete aanbod vindt u door door rechtsboven (zoeken) de naam functie-elders in te vullen. Meerdere boeken tegelijk in één koop verzacht -enigszins- de financiële pijn van de verzendkosten

Ongezien een boek verkopen is een zaak van wederzijds vertrouwen. Ons streven is dat vertrouwen waar te maken !

Vul uw gegevens hieronder in om deze titel te bestellen bij boekwinkel functie-elders.

Wijzig instellingen
De captcha wordt geladen. Een ogenblik geduld...

Klik op het witte vierkant hierboven

Op het bezoeken van onze website, zo ook het plaatsen van een bestelling, zijn onze Algemene voorwaarden van toepassing.

Registreer u vrijblijvend als koper!

Wijzig instellingen
De captcha wordt geladen. Een ogenblik geduld...

Klik op het witte vierkant hierboven

  • Alle boeken zijn compleet en verkeren in normale antiquarische staat, tenzij anders beschreven. Kleine onvolkomenheden, zoals een ingeplakte ex-libris of een naam op het schutblad, zijn niet altijd vermeld.
  • U handelt deze order direct af met functie-elders
  • Na uw bestelling ontvangen u en functie-elders een bevestiging per e-mail. In de e-mail staan de naam, adres, woonplaats en telefoonnummer van functie-elders vermeld.
  • De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen.
  • functie-elders kan betaling vooraf vragen.
  • Boekwinkeltjes.nl probeert Kopers en Verkopers tot elkaar te brengen. Boekwinkeltjes.nl is echter nimmer partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen Koper en Verkoper door gebruikmaking van de site. Als u een geschil hebt met één of meer gebruikers, dient u dit zelf op te lossen. U vrijwaart Boekwinkeltjes.nl van enigerlei vorderingen, aanspraken op schadevergoeding en dergelijke, verband houdende met dergelijke geschillen.

7,5 miljoen boeken

Gebruikt en tweedehands

11100 boekwinkels

Antiquariaten en particulieren