Titel

Value-based knowledge management

Schrijver
Taal

Engels

ISBN

9789067899291

Uitgever

Pearson Education Benelux B.V.

Prijs

3,50(Excl. verzendkosten)

Bijzonderheden

In goede staat. 1998, 255pp. Hardcover in cassette met 2 cd-roms

Meer info
In goede staat.

How will your company face the complexity of making decisions in the 21st century? Perhaps you think, "with knowledge." But are you aware that there is no use in stockpiling knowledge - unless - it's meaningful to your company and adds value for your employees, your customers and the society in which you operate.
If your company is still feeling the ill effects of downsizing, reengineering and cost-cutting, Value-Based Knowledge Management offers a new, richly-rewarding perspective. A perspective that doesn't generate fear, but takes advantage of competitive markets, rapidly changing customer demands and issues not yet known.

Renee Tissen, Daniel Andriessen and Frank Lekanne Deprez take a practical look at the challenges companies face as they advance from the industrial to the Knowledge Economy. It's a journey that demands a people-sensitive, company-wide approach that opens up the boardroom and the entire company so that everyone creates value through knowledge

Questions often raised are:
- How can my company derive greater value from its existing knowledge?
- How can my company generate, leverage and sell new meaningful knowledge?
- How can I turn my company into a knowledge-supportive, value-adding organization?
- How can my company attract knowledge professionals, motivate them to stay with us, and then manage them so that they inherently add value?

Value-Based Knowledge Management is a milestone publication that shows companies how to align their strategy, people and organization to enhance the value of their knowledge. It is filled with case examples, best practices and meaningful concepts. Value-Based Knowledge Management offers the essential balance to a purely operational, IT approach to knowledge management. It's a must read for company executives who have the vision to thrive in the 21st century.
Afbeeldingen
Tissen, René, Andriessen, Daniel, Lekanne Deprez, Frank. - Value-based knowledge management
Tissen, René, Andriessen, Daniel, Lekanne Deprez, Frank. - Value-based knowledge management
Tissen, René, Andriessen, Daniel, Lekanne Deprez, Frank. - Value-based knowledge management
Arnold Groningen Groningen

 

Vul uw gegevens hieronder in om deze titel te bestellen bij boekwinkel Arnold Groningen.

Wijzig instellingen
De captcha wordt geladen. Een ogenblik geduld...

Klik op het witte vierkant hierboven

Op het bezoeken van onze website, zo ook het plaatsen van een bestelling, zijn onze Algemene voorwaarden van toepassing.

Registreer u vrijblijvend als koper!

Wijzig instellingen
De captcha wordt geladen. Een ogenblik geduld...

Klik op het witte vierkant hierboven

  • Alle boeken zijn compleet en verkeren in normale antiquarische staat, tenzij anders beschreven. Kleine onvolkomenheden, zoals een ingeplakte ex-libris of een naam op het schutblad, zijn niet altijd vermeld.
  • U handelt deze order direct af met Arnold Groningen
  • Na uw bestelling ontvangen u en Arnold Groningen een bevestiging per e-mail. In de e-mail staan de naam, adres, woonplaats en telefoonnummer van Arnold Groningen vermeld.
  • De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen.
  • Arnold Groningen kan betaling vooraf vragen.
  • Boekwinkeltjes.nl probeert Kopers en Verkopers tot elkaar te brengen. Boekwinkeltjes.nl is echter nimmer partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen Koper en Verkoper door gebruikmaking van de site. Als u een geschil hebt met één of meer gebruikers, dient u dit zelf op te lossen. U vrijwaart Boekwinkeltjes.nl van enigerlei vorderingen, aanspraken op schadevergoeding en dergelijke, verband houdende met dergelijke geschillen.

7,5 miljoen boeken

Gebruikt en tweedehands

11100 boekwinkels

Antiquariaten en particulieren