Titel

Fundamentals of Media Effects

Schrijver
Taal

Engels

ISBN

9781577667858

Uitgever

Waveland Pr Inc

Prijs

12,50(Excl. verzendkosten)

Bijzonderheden

Nieuwstaat. 2nd ed., 2012, 410pp, paperback

Meer info
In nieuwstaat, ongebruikt! (Nieuwprijs $ 65,00)

Mass media's potential to influence audience beliefs and behavior is a subject that has long fascinated scholars and the general public. The ongoing interest and concern are reflected in the common tendency to blame "the media" for many of society's problems. This extensively revised and updated edition cuts through popular notions of presumed effects to provide a balanced, informed, up-to-date treatment of the media effects literature. The clear, compelling presentation, illuminated by dozens of new photographs, equips readers with a fundamental understanding of the history, theoretical underpinnings, and current status of media effects research knowledge that will help them navigate in a media-saturated environment.

Several outstanding elements distinguish the Second Edition of Fundamentals of Media Effects. New chapters explore the impact of computer/video games, the effects of the Internet and social networking sites, and the way mobile communication devices have transformed the way we live. An extensive new chapter on children's educational television describes the considerable body of research that supports positive effects like language development and flexible-thinking skills. Framing studies are covered in a separate chapter where they are distinguished both theoretically and experimentally from agenda setting and priming. Finally, the authors provide overviews of classic and current research studies in an invaluable feature called "Research Spotlight," which enable readers to envision how theories translate into research.
Afbeeldingen
Bryant, Jennings, Thompson, Susan, Finklea, Bruce W. - Fundamentals of Media Effects
Bryant, Jennings, Thompson, Susan, Finklea, Bruce W. - Fundamentals of Media Effects
Bryant, Jennings, Thompson, Susan, Finklea, Bruce W. - Fundamentals of Media Effects
Bryant, Jennings, Thompson, Susan, Finklea, Bruce W. - Fundamentals of Media Effects
Bryant, Jennings, Thompson, Susan, Finklea, Bruce W. - Fundamentals of Media Effects
Arnold Groningen Groningen

 

Vul uw gegevens hieronder in om deze titel te bestellen bij boekwinkel Arnold Groningen.

Wijzig instellingen
De captcha wordt geladen. Een ogenblik geduld...

Klik op het witte vierkant hierboven

Op het bezoeken van onze website, zo ook het plaatsen van een bestelling, zijn onze Algemene voorwaarden van toepassing.

Registreer u vrijblijvend als koper!

Wijzig instellingen
De captcha wordt geladen. Een ogenblik geduld...

Klik op het witte vierkant hierboven

  • Alle boeken zijn compleet en verkeren in normale antiquarische staat, tenzij anders beschreven. Kleine onvolkomenheden, zoals een ingeplakte ex-libris of een naam op het schutblad, zijn niet altijd vermeld.
  • U handelt deze order direct af met Arnold Groningen
  • Na uw bestelling ontvangen u en Arnold Groningen een bevestiging per e-mail. In de e-mail staan de naam, adres, woonplaats en telefoonnummer van Arnold Groningen vermeld.
  • De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen.
  • Arnold Groningen kan betaling vooraf vragen.
  • Boekwinkeltjes.nl probeert Kopers en Verkopers tot elkaar te brengen. Boekwinkeltjes.nl is echter nimmer partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen Koper en Verkoper door gebruikmaking van de site. Als u een geschil hebt met één of meer gebruikers, dient u dit zelf op te lossen. U vrijwaart Boekwinkeltjes.nl van enigerlei vorderingen, aanspraken op schadevergoeding en dergelijke, verband houdende met dergelijke geschillen.

7,5 miljoen boeken

Gebruikt en tweedehands

11100 boekwinkels

Antiquariaten en particulieren