Titel
Connecting With Consumers - Marketing For New Marketplace Realities
Schrijver
Kimmel, Allan J. (Professor of Marketing, ESCP Europe Business School)
Taal
Engels
ISBN
9780199556502
Uitgever
Oxford University Press
Prijs
€ 104,50(Excl. verzendkosten)
Verzendkosten
€ 2,95
Bijzonderheden
2010 352pp Gebonden
Meer info
Flaptekst
These are exciting times for business marketing professionals, yet the challenges imposed by ongoing social and technological developments are daunting. This book calls on marketers to make a choice: embrace the ongoing changes as opportunities for reshaping relationships with consumers, or cling to the past at the risk of becoming irrelevant.
Afbeeldingen
Bij Boekstra koopt u nieuwe boeken tegen de vastgestelde boekenprijs.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten België 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
- Dit boek is nieuw
- Van toepassing zijn de Algemene Verkoopvoorwaarden Boekstra
- Na uw bestelling ontvangen u en Boekstra een bevestiging per e-mail.
- U handelt deze bestelling rechtstreeks af met Boekstra. In de e-mail staan de naam,adres, woonplaats en telefoonnummer van Boekstra vermeld.
- Boekstra kan betaling vooraf vragen.
- De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen.
- Boekwinkeltjes.nl brengt u en Boekstra uitsluitend tot elkaar en is op generlei wijze verantwoordelijk voor de afwikkeling van deze bestelling.