Titel
Advertising Transformed - The New Rules for the Digital Age
Schrijver
Van Dyck, Fons
Taal
Engels
ISBN
9780749471484
Uitgever
Kogan Page Ltd
Prijs
€ 30,10(Excl. verzendkosten)
Verzendkosten
€ 2,95
Bijzonderheden
2014 200pp Paperback / softback
Meer info
Annotatie
The ultimate guide to advertising in the digital age
Flaptekst
Engage with increasingly empowered consumers through multiple channels on a global scale with this must-have guide for prospective and practicing advertising professionals.
Afbeeldingen
Bij Boekstra koopt u nieuwe boeken tegen de vastgestelde boekenprijs.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten België 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
- Dit boek is nieuw
- Van toepassing zijn de Algemene Verkoopvoorwaarden Boekstra
- Na uw bestelling ontvangen u en Boekstra een bevestiging per e-mail.
- U handelt deze bestelling rechtstreeks af met Boekstra. In de e-mail staan de naam,adres, woonplaats en telefoonnummer van Boekstra vermeld.
- Boekstra kan betaling vooraf vragen.
- De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen.
- Boekwinkeltjes.nl brengt u en Boekstra uitsluitend tot elkaar en is op generlei wijze verantwoordelijk voor de afwikkeling van deze bestelling.