Titel
100 Practical Ways to Improve Customer Experience - Achieve End-to-End Customer Engagement in a Multichannel World
Schrijver
Newman, Martin, McDonald, Malcolm
Taal
Engels
ISBN
9781398693531
Uitgever
Kogan Page Ltd
Prijs
€ 89,90(Excl. verzendkosten)
Verzendkosten
€ 2,95
Bijzonderheden
2021 304pp Gebonden
Meer info
Flaptekst
Transform your business by improving customer experience across the entire end-to-end value chain with this practical guide, including 100 tips and case studies from brands like Amazon, AirBnB and Uber.
Bij Boekstra koopt u nieuwe boeken tegen de vastgestelde boekenprijs.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten België 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
- Dit boek is nieuw
- Van toepassing zijn de Algemene Verkoopvoorwaarden Boekstra
- Na uw bestelling ontvangen u en Boekstra een bevestiging per e-mail.
- U handelt deze bestelling rechtstreeks af met Boekstra. In de e-mail staan de naam,adres, woonplaats en telefoonnummer van Boekstra vermeld.
- Boekstra kan betaling vooraf vragen.
- De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen.
- Boekwinkeltjes.nl brengt u en Boekstra uitsluitend tot elkaar en is op generlei wijze verantwoordelijk voor de afwikkeling van deze bestelling.