Titel
Identiteit en imago - Grondslagen van Corporate Communication
Schrijver
Riel, Cees B.M. van
Taal
Nederlands
ISBN
9789052611457
Uitgever
Academic Service
Prijs
€ 5,00(Excl. verzendkosten)
Bijzonderheden
Tweede editie, negende oplage 2001, paperback, 292 pagina's, in goede staat.
Meer info
Ik ken geen andere literatuur waarin zo veel modellen zo systematisch en functioneel zijn ondergebracht en waarin wordt aangegeven wanneer welk model van toepassing is. In het bijzonder wordt aandacht geschonken aan bouwstenen die in 'marketing communicatie', 'organisatiekunde' en 'strategisch management' zijn te vinden. informatie over de eerste editie)
Sinds het verschijnen van de eerste editie van 'identiteit en Imago heeft het vakgebied corporate communication stormachtige ontwikkelingen doorgemaakt. Deze tweede editie van dit succesvolle en inmiddels ook in het Engels verschenen boek is daarom ingrijpend geactualiseerd op basis van de in nationaal en internationaal onderzoek verkregen nieuwe inzichten.
Na bespreking van de theorie, meetmethoden en praktijkvoorbeelden van corporate identity, corporate image en corporate identity programma's wordt een visie gepresenteerd op het gebied van de organisatie van de communicatie.
Case studies van onder andere Rabobank, Canon, Akzo Nobel en Fortis maken ten slotte duidelijk hoe bepaalde organisaties er reeds in geslaagd zijn de theoretische uitgangspunten van corporate communication toe te passen in hun eigen situatie.
Sinds het verschijnen van de eerste editie van 'identiteit en Imago heeft het vakgebied corporate communication stormachtige ontwikkelingen doorgemaakt. Deze tweede editie van dit succesvolle en inmiddels ook in het Engels verschenen boek is daarom ingrijpend geactualiseerd op basis van de in nationaal en internationaal onderzoek verkregen nieuwe inzichten.
Na bespreking van de theorie, meetmethoden en praktijkvoorbeelden van corporate identity, corporate image en corporate identity programma's wordt een visie gepresenteerd op het gebied van de organisatie van de communicatie.
Case studies van onder andere Rabobank, Canon, Akzo Nobel en Fortis maken ten slotte duidelijk hoe bepaalde organisaties er reeds in geslaagd zijn de theoretische uitgangspunten van corporate communication toe te passen in hun eigen situatie.
Afbeeldingen
boekenliefhebber
Apeldoorn
Alle boeken worden met de grootst mogelijke inzet ingepakt en verzonden.
De verzending is voor risico van de koper.
Als u binnen 24 uur geen antwoord op uw bestelling heeft ontvangen, controleer dan uw "Spam-box".
De ervaring leert dat een aantal antwoorden daarin belandt.
- Alle boeken zijn compleet en verkeren in normale antiquarische staat, tenzij anders beschreven. Kleine onvolkomenheden, zoals een ingeplakte ex-libris of een naam op het schutblad, zijn niet altijd vermeld.
- U handelt deze order direct af met boekenliefhebber
- Na uw bestelling ontvangen u en boekenliefhebber een bevestiging per e-mail. In de e-mail staan de naam, adres, woonplaats en telefoonnummer van boekenliefhebber vermeld.
- De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen.
- boekenliefhebber kan betaling vooraf vragen.
- Boekwinkeltjes.nl probeert Kopers en Verkopers tot elkaar te brengen. Boekwinkeltjes.nl is echter nimmer partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen Koper en Verkoper door gebruikmaking van de site. Als u een geschil hebt met één of meer gebruikers, dient u dit zelf op te lossen. U vrijwaart Boekwinkeltjes.nl van enigerlei vorderingen, aanspraken op schadevergoeding en dergelijke, verband houdende met dergelijke geschillen.