Titel
Data-Driven Marketing Content - A Practical Guide
Schrijver
Wilson, Lee
Taal
Engels
ISBN
9781789738186
Uitgever
Emerald Publishing
Prijs
€ 25,00
Bijzonderheden
2019, xvi+172pp, paperback in zeer goede staat
Meer info
In the world we live in today, more data is being generated than at any other period in human history. However, this wealth of information is causing a data dilemma for small to medium sized enterprises, entrepreneurs, and practitioners.
With marketing companies and experts struggling to produce business content that delivers strong marketing results and SME's being overshadowed by data-aware super-brands that are already heavily investing in data-driven content, Lee Wilson offers a solution that can rectify the performance divide.
Data-Driven Marketing Content: A Practical Guide empowers businesses, regardless of industry, size, or competition level, to understand, identify and act on big-data opportunities. The guide shares unique processes, approaches, and frameworks which can be applied to every company need, leading you towards efficient and effective content creation that repeatedly returns on investment.
Through a combination of practical expertise and personal insights, this book instructs and enables practitioners and entrepreneurs to overcome everyday business content barriers and yield increased results from every piece of content created.
With marketing companies and experts struggling to produce business content that delivers strong marketing results and SME's being overshadowed by data-aware super-brands that are already heavily investing in data-driven content, Lee Wilson offers a solution that can rectify the performance divide.
Data-Driven Marketing Content: A Practical Guide empowers businesses, regardless of industry, size, or competition level, to understand, identify and act on big-data opportunities. The guide shares unique processes, approaches, and frameworks which can be applied to every company need, leading you towards efficient and effective content creation that repeatedly returns on investment.
Through a combination of practical expertise and personal insights, this book instructs and enables practitioners and entrepreneurs to overcome everyday business content barriers and yield increased results from every piece of content created.
Afbeeldingen
books4life 040
Eindhoven
De opbrengst van alle verkochte boeken is bestemd voor Books4Life, een stichting die zich inzet voor mensenrechten en armoedebestrijding. Zie de website voor uitgebreider informatie over onze doelstellingen. Books4Life Eindhoven verkoopt boeken in de winkel (Hertogstraat 2, Eindhoven) en via "Boekwinkeltjes" onder de naam Books4Life 040.
Wij werken zoveel mogelijk met gerecycled verpakkingsmateriaal. Alle bestellingen worden met PostNL verzonden.
- Alle boeken zijn compleet en verkeren in normale antiquarische staat, tenzij anders beschreven. Kleine onvolkomenheden, zoals een ingeplakte ex-libris of een naam op het schutblad, zijn niet altijd vermeld.
- U handelt deze order direct af met books4life 040
- Na uw bestelling ontvangen u en books4life 040 een bevestiging per e-mail. In de e-mail staan de naam, adres, woonplaats en telefoonnummer van books4life 040 vermeld.
- De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen.
- books4life 040 kan betaling vooraf vragen.
- Boekwinkeltjes.nl probeert Kopers en Verkopers tot elkaar te brengen. Boekwinkeltjes.nl is echter nimmer partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen Koper en Verkoper door gebruikmaking van de site. Als u een geschil hebt met één of meer gebruikers, dient u dit zelf op te lossen. U vrijwaart Boekwinkeltjes.nl van enigerlei vorderingen, aanspraken op schadevergoeding en dergelijke, verband houdende met dergelijke geschillen.