Titel

Het gezeur de baas. Maak van zeurende werknemers hard(/t)werkende medewerkers

Schrijver
Taal

Nederlands

ISBN

9789052619767

Uitgever

Academic service

Prijs

10,00

Bijzonderheden

2012, paperback, 155 blz. ongebruikt boekhandelsrestant

Meer info
Wat een wereldbaan: manager zijn. Een heuse leider! Alleen jammer dat er in jouw team nou nèt een aantal van die zeurderige types zitten.
Die altijd de organisatie, het systeem of de klant de schuld geven van alles wat er mis gaat. En dat kost bakken energie. En dus ben je net zoals veel van je collega's eigenlijk best toe aan een nieuw team, een nieuwe afdeling of een nieuw bedrijf. Want je hebt al zoveel geprobeerd om de spirit er weer in te krijgen,de sleur en het gezanik te doorbreken. Maar zonder resultaat.
Beste manager, er is goed nieuws en slecht nieuws. Het slechte nieuws is, dat waar je ook naartoe vertrekt, ze zullen er altijd zijn: de zuigers, de zeikerds, de 'zwijnen'. En het lastige is, ze hebben vaak nog gelijk ook. De systemen werken niet, de beleidsmakers hebben te veel afstand van de werkvloer en klanten zijn nu eenmaal lastig. En daar sta je dan met je 'paarlen' en goede bedoelingen. Het goede nieuws is dat er wel iets aan te doen valt. Je het gezeur de baas kunt worden. Dat je een keuze hebt tussen leiden of lijden. Net zoals je medewerkers trouwens...
Drs. Miranda F. Keijser-van Gils is organisatiesociologe, coach en veranderaar. Tevens is zij veranderkundig leider van Theatergroep Plezant. Haar tomeloze energie, intuïtieve kwaliteiten en onconventionele kijk op het ontwikkelen van concepten en mensen staan garant voor een sprankelende begeleiding en innovatief resultaat. " Je krijgt zoveel inspiratie van dit boek, dat het zeuren je wel vergaat."
Geert Kimpen, theatermaker, columnist en auteur van onder andere 'De kabbalist' en 'Maak goud van je leven'.
" Miranda rekent op luchtige wijze, doortastend af met het gedroeftoeter en gezanik. Ze weet
dit pragmatisch om te zetten in energie en resultaat. Kopen, lezen en gebruiken dit boek!"
Jan van Setten, coach, enter-trainer en auteur 'De klantenfluisteraar' en 'Hoe krijg ik ze zover'.
" Concreet, vlot en ter zake, wie na dit boek nog last heeft van zeurende mensen, zeurt zelf."
Jeroen Busscher, inspirator, adviseur en auteur van o.a. ´Pimp je afdeling´ en ´Turbomanagement´.
Afbeeldingen
Keijser - van Gils, Miranda Francisca - Het gezeur de baas. Maak van zeurende werknemers hard(/t)werkende medewerkers
J.M. v/d Meer Alphen aan den Rijn

GEEN REACTIE ONTVANGEN: CONTROLEER UW SPAMBOX.
Goed verpakt en snel geleverd. Aangegeven verzendkosten zijn de kosten binnen Nederland.
Bij bestelling van meerdere boeken wordt verzending gecombineerd en betaalt u maximaal 5.95 euro (binnen Nederland )
Naar België zullen de verzendkosten meestal 7.95 euro bedragen.
Verzending vindt plaats met postnl voor pakketpost kan soms voor DHL of DPD worden gekozen.
Is het verzendadres niet in Nederland, België of Duitsland dan is het minimum bestelbedrag € 15,-

Let u vooral op het juist invullen van uw emailadres. U ontvangt 2 x een bevestigings-email. 1 van boekwinkeltjes en 1 van de verkoper.

Privacy: De door de koper verstrekte gegevens worden door ons alleen gebruikt als verzendgegevens en contactinformatie betreffende de geplaatste bestelling. Zij worden niet gedeeld met derden.

Vul uw gegevens hieronder in om deze titel te bestellen bij boekwinkel J.M. v/d Meer.

Wijzig instellingen
De captcha wordt geladen. Een ogenblik geduld...

Klik op het witte vierkant hierboven

Op het bezoeken van onze website, zo ook het plaatsen van een bestelling, zijn onze Algemene voorwaarden van toepassing.

Registreer u vrijblijvend als koper!

Wijzig instellingen
De captcha wordt geladen. Een ogenblik geduld...

Klik op het witte vierkant hierboven

  • Alle boeken zijn compleet en verkeren in normale antiquarische staat, tenzij anders beschreven. Kleine onvolkomenheden, zoals een ingeplakte ex-libris of een naam op het schutblad, zijn niet altijd vermeld.
  • U handelt deze order direct af met J.M. v/d Meer
  • Na uw bestelling ontvangen u en J.M. v/d Meer een bevestiging per e-mail. In de e-mail staan de naam, adres, woonplaats en telefoonnummer van J.M. v/d Meer vermeld.
  • De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen.
  • J.M. v/d Meer kan betaling vooraf vragen.
  • Boekwinkeltjes.nl probeert Kopers en Verkopers tot elkaar te brengen. Boekwinkeltjes.nl is echter nimmer partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen Koper en Verkoper door gebruikmaking van de site. Als u een geschil hebt met één of meer gebruikers, dient u dit zelf op te lossen. U vrijwaart Boekwinkeltjes.nl van enigerlei vorderingen, aanspraken op schadevergoeding en dergelijke, verband houdende met dergelijke geschillen.

7,5 miljoen boeken

Gebruikt en tweedehands

11000 boekwinkels

Antiquariaten en particulieren