Titel

Ten Principles Behind Great Customer Experiences, The / The Ten Principles Behind Great Customer Experiences

Schrijver
Taal

Engels

ISBN

9780273775089

Uitgever

Pearson Education Limited

Prijs

20,00

Bijzonderheden

2013, 240pp, paperback

Boekenboertje Hengelo-Gld

Particuliere verkoper van gebruikte boeken.

Vul uw gegevens hieronder in om deze titel te bestellen bij boekwinkel Boekenboertje.

Wijzig instellingen
De captcha wordt geladen. Een ogenblik geduld...

Klik op het witte vierkant hierboven

Op het bezoeken van onze website, zo ook het plaatsen van een bestelling, zijn onze Algemene voorwaarden van toepassing.

Registreer u vrijblijvend als koper!

Wijzig instellingen
De captcha wordt geladen. Een ogenblik geduld...

Klik op het witte vierkant hierboven

  • Alle boeken zijn compleet en verkeren in normale antiquarische staat, tenzij anders beschreven. Kleine onvolkomenheden, zoals een ingeplakte ex-libris of een naam op het schutblad, zijn niet altijd vermeld.
  • U handelt deze order direct af met Boekenboertje
  • Na uw bestelling ontvangen u en Boekenboertje een bevestiging per e-mail. In de e-mail staan de naam, adres, woonplaats en telefoonnummer van Boekenboertje vermeld.
  • De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen.
  • Boekenboertje kan betaling vooraf vragen.
  • Boekwinkeltjes.nl probeert Kopers en Verkopers tot elkaar te brengen. Boekwinkeltjes.nl is echter nimmer partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen Koper en Verkoper door gebruikmaking van de site. Als u een geschil hebt met één of meer gebruikers, dient u dit zelf op te lossen. U vrijwaart Boekwinkeltjes.nl van enigerlei vorderingen, aanspraken op schadevergoeding en dergelijke, verband houdende met dergelijke geschillen.

7,6 miljoen boeken

Gebruikt en tweedehands

11100 boekwinkels

Antiquariaten en particulieren