Titel

Basisboek online marketing / van strategie tot conversie

Schrijver
Taal

Nederlands

ISBN

9789001887148

Uitgever

Noordhoff Uitgevers B.V.

Prijs

5,99

Bijzonderheden

Conditie: Zeer goed / Nederlands Hardcover 9789001887148 Druk: 3 maart 2018 340 pagina's

Meer info
- Doorloopt het hele marketingproces;
- geschreven door meer dan 30 vakspecialisten;
- standaardwerk voor het vakgebied

Basisboek online marketing behandelt het volledige marketingproces. Niet alleen de theorie achter online marketing komt aan bod, maar ook de technieken en media. Basisboek Online Marketing introduceert eerst het kernprocesmodel en belicht vervolgens de strategische aspecten van online marketing, waarbij dieper wordt ingegaan op online consumentengedrag. Hierna komen alle relevante aspecten van websites aan bod: het ontwerpen van effectieve sites, de site als distributie- of communicatiekanaal en de site als onderdeel van het product. Sinds het verschijnen van de eerste druk is het boek uitgegroeid tot standaardwerk voor het vakgebied. Er is ook een identieke Engelstalige versie met internationale voorbeelden en cases.

In de derde editie van Basisboek online marketing zijn mobiele marketing en socialmediamarketing geïntegreerd met de andere vormen van digitale marketing. Omdat het opbouwen van een goede merkreputatie een steeds grotere rol binnen digitale marketing speelt is er een apart hoofdstuk aan online branding gewijd. Ook zijn alle ontwikkelingen op het gebied van online marketingcommunicatie opgenomen. Tot slot is het hoofdstuk over market-sensing vergaand aangepast.

Basisboek online marketing wordt gebruikt door meer dan driekwart van de studenten van commerciële opleidingen als Commerciële Economie, Communicatie, Small Business & Retail Management en NIMA-opleidingen.

In de derde editie van Basisboek online marketing zijn mobiele marketing en socialmediamarketing geïntegreerd met de andere vormen van digitale marketing. Omdat het opbouwen van een goede merkreputatie een steeds grotere rol binnen digitale marketing speelt is er een apart hoofdstuk aan online branding gewijd. Ook zijn alle ontwikkelingen op het gebied van online marketingcommunicatie opgenomen. Tot slot is het hoofdstuk over market-sensing vergaand aangepast.

Basisboek online marketing wordt gebruikt door meer dan driekwart van de studenten van commerciële opleidingen als Commerciële Economie, Communicatie, Small Business & Retail Management en NIMA-opleidingen.

Over de auteurs
Berend Sikkenga (Senior Marketing Professional) is een digital manager met ruim vijftien jaar ervaring aan zowel bureau- als klantzijde, bij onder meer Essent en Booleanpark. Als Manager Digital Services & Communications bij Ziggo was verantwoordelijk voor alle klantenservice en -communicatie via digitale, sociale, e-mail- en printkanalen. Momenteel is hij als Director E-commerce & Grocery bij LEGO verantwoordelijk voor sales en omnichannel in de Benelux. Hij verzorgt daarnaast trainingen en gastcolleges.

Marjolein Visser (Register Marketeer) werkt als adviseur en interim-manager aan innovatie van businessmodellen en het optimaliseren van de ROI van marketing. Ze is oprichter van TourWise, online marketingoplossingen voor toerisme en recreatie, en managing consultant van marketingadviesbureau MarketWise. Daarnaast verzorgt ze trainingen en is ze betrokken bij verschillende master- en hbo-opleidingen.
Afbeeldingen
Visser, Marjolein, Sikkenga, Berend - Basisboek online marketing / van strategie tot conversie
Visser, Marjolein, Sikkenga, Berend - Basisboek online marketing / van strategie tot conversie
de Leesmeester Amsterdam

Hartelijk welkom op de pagina van 'de Leesmeester' uit Amsterdam. Dit winkeltje en zijn naam is voortgekomen uit mijn passie voor het onderwijsvak in combinatie met mijn liefde voor het lezen, verzamelen en aanbieden van (tweedehands) boeken. Al ruim 350 klanten zijn u voorgegaan en heb ik blij kunnen maken met een of meerdere boeken.

# Standaard verzending incl. Track & Trace binnen Nederland binnen 3 werkdagen (enkel mogelijk na betaling vooraf):
- boeken die door de brievenbus passen worden via PostNL bezorgd in een bubbeltjesenvelop tegen verzendkosten á €3,85;
- boeken die niet door de brievenbus passen worden beschermd verpakt en verzonden via DHL tegen verzendkosten á €6,25;

# Optioneel
Na overleg per mail mogelijk (gelieve dit direct in uw bericht aan te geven):
- boeken kunnen binnen een straal van 2 km rondom postcode 1062AR gratis bezorgd worden.

# Betaling
- Betalen is direct mogelijk via boekwinkeltjes.nl bij het plaatsen van de bestelling;
- U kunt ook op verzoek een betaallink via boekwinkeltjes.nl toegestuurd krijgen per mail;
- U kunt ook na overleg per mail het bedrag handmatig overmaken op mijn rekeningnummer.

Stuur mij een bericht indien u vragen heeft of als u meerdere boeken tegelijk wilt kopen, zodat de verzendkosten nader bepaald kunnen worden.

[ !!! ] Belangrijk: Heeft u op uw vraag geen reactie ontvangen? Raadpleeg dan uw spam-folder of ongewenste e-mail alstublieft!

Vul uw gegevens hieronder in om deze titel te bestellen bij boekwinkel de Leesmeester.

Wijzig instellingen
De captcha wordt geladen. Een ogenblik geduld...

Klik op het witte vierkant hierboven

Op het bezoeken van onze website, zo ook het plaatsen van een bestelling, zijn onze Algemene voorwaarden van toepassing.

Registreer u vrijblijvend als koper!

Wijzig instellingen
De captcha wordt geladen. Een ogenblik geduld...

Klik op het witte vierkant hierboven

  • Alle boeken zijn compleet en verkeren in normale antiquarische staat, tenzij anders beschreven. Kleine onvolkomenheden, zoals een ingeplakte ex-libris of een naam op het schutblad, zijn niet altijd vermeld.
  • U handelt deze order direct af met de Leesmeester
  • Na uw bestelling ontvangen u en de Leesmeester een bevestiging per e-mail. In de e-mail staan de naam, adres, woonplaats en telefoonnummer van de Leesmeester vermeld.
  • De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen.
  • de Leesmeester kan betaling vooraf vragen.
  • Boekwinkeltjes.nl probeert Kopers en Verkopers tot elkaar te brengen. Boekwinkeltjes.nl is echter nimmer partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen Koper en Verkoper door gebruikmaking van de site. Als u een geschil hebt met één of meer gebruikers, dient u dit zelf op te lossen. U vrijwaart Boekwinkeltjes.nl van enigerlei vorderingen, aanspraken op schadevergoeding en dergelijke, verband houdende met dergelijke geschillen.

7,5 miljoen boeken

Gebruikt en tweedehands

11100 boekwinkels

Antiquariaten en particulieren