Titel
Brand Identity Now!
Schrijver
Wiedemann, Julius
Taal
Meertalig
ISBN
9783836515849
Uitgever
Taschen Deutschland
Prijs
€ 10,00(Excl. verzendkosten)
Bijzonderheden
2009, 383pp, hardcover, ingewerkt elastiek om boek, IN PERFECTE STAAT, French, German and English language
Meer info
Uitverkoopprijs
Samenvatting
Create a winning brand. This book features vital strategies for creating and maintaining brand identity. With in-depth case studies of leading projects from around the world, Brand Identity Now! is destined to be a major work of reference for designers, marketing professionals and anyone working in communications. The book examines logos, imagery, and strategic applications involved in each branded project. Featuring over 150 outstanding brand identities from more than 20 countries, including the Obama '08 Election Campaign, The Museum of Art and Design, and New York's bid for the Olympic Games 2012. Top design offices featured include Attik, Pentagram, 3deluxe, Landor, and MetaDesign.
Samenvatting
Create a winning brand. This book features vital strategies for creating and maintaining brand identity. With in-depth case studies of leading projects from around the world, Brand Identity Now! is destined to be a major work of reference for designers, marketing professionals and anyone working in communications. The book examines logos, imagery, and strategic applications involved in each branded project. Featuring over 150 outstanding brand identities from more than 20 countries, including the Obama '08 Election Campaign, The Museum of Art and Design, and New York's bid for the Olympic Games 2012. Top design offices featured include Attik, Pentagram, 3deluxe, Landor, and MetaDesign.
- Alle boeken zijn compleet en verkeren in normale antiquarische staat, tenzij anders beschreven. Kleine onvolkomenheden, zoals een ingeplakte ex-libris of een naam op het schutblad, zijn niet altijd vermeld.
- U handelt deze order direct af met Huis van de Letteren
- Na uw bestelling ontvangen u en Huis van de Letteren een bevestiging per e-mail. In de e-mail staan de naam, adres, woonplaats en telefoonnummer van Huis van de Letteren vermeld.
- De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen.
- Huis van de Letteren kan betaling vooraf vragen.
- Boekwinkeltjes.nl probeert Kopers en Verkopers tot elkaar te brengen. Boekwinkeltjes.nl is echter nimmer partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen Koper en Verkoper door gebruikmaking van de site. Als u een geschil hebt met één of meer gebruikers, dient u dit zelf op te lossen. U vrijwaart Boekwinkeltjes.nl van enigerlei vorderingen, aanspraken op schadevergoeding en dergelijke, verband houdende met dergelijke geschillen.