Titel
The inner side of advertising. A practical handbook for advertisers, those engaged in advertising, & students.
Schrijver
Freer, Cyril C.
Uitgever
Prijs
€ 15,00(Excl. verzendkosten)
Bijzonderheden
London: Library Press, 1921 (1st ed.); index, 3 indexes, 15 plates, bl-wh illustrations, 8vo, cloth w. gilt lettering on spine, Quite good copy with some annotations in pencils and half-title page cut out.
Meer info
handbook for beginning students, with a distinguished English touch.
- Alle boeken zijn compleet en verkeren in normale antiquarische staat, tenzij anders beschreven. Kleine onvolkomenheden, zoals een ingeplakte ex-libris of een naam op het schutblad, zijn niet altijd vermeld.
- U handelt deze order direct af met Serendipity
- Na uw bestelling ontvangen u en Serendipity een bevestiging per e-mail. In de e-mail staan de naam, adres, woonplaats en telefoonnummer van Serendipity vermeld.
- De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen.
- Serendipity kan betaling vooraf vragen.
- Boekwinkeltjes.nl probeert Kopers en Verkopers tot elkaar te brengen. Boekwinkeltjes.nl is echter nimmer partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen Koper en Verkoper door gebruikmaking van de site. Als u een geschil hebt met één of meer gebruikers, dient u dit zelf op te lossen. U vrijwaart Boekwinkeltjes.nl van enigerlei vorderingen, aanspraken op schadevergoeding en dergelijke, verband houdende met dergelijke geschillen.