Titel
Advertising management. Text and cases.
Schrijver
Borden, Neil H., and Martin V. Marshall.
Uitgever
Prijs
€ 25,00(Excl. verzendkosten)
Bijzonderheden
Homewood, Ill.: Richard D. Irwin, 1959 (revised ed.); xiii+1065pp., 2 indexes, bl-wh illustrations, 8vo, cloth. V. good copy.
Meer info
case-oriented approach, used in the Graduate School of Business Administration of Harvard University.
- Alle boeken zijn compleet en verkeren in normale antiquarische staat, tenzij anders beschreven. Kleine onvolkomenheden, zoals een ingeplakte ex-libris of een naam op het schutblad, zijn niet altijd vermeld.
- U handelt deze order direct af met Serendipity
- Na uw bestelling ontvangen u en Serendipity een bevestiging per e-mail. In de e-mail staan de naam, adres, woonplaats en telefoonnummer van Serendipity vermeld.
- De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen.
- Serendipity kan betaling vooraf vragen.
- Boekwinkeltjes.nl probeert Kopers en Verkopers tot elkaar te brengen. Boekwinkeltjes.nl is echter nimmer partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen Koper en Verkoper door gebruikmaking van de site. Als u een geschil hebt met één of meer gebruikers, dient u dit zelf op te lossen. U vrijwaart Boekwinkeltjes.nl van enigerlei vorderingen, aanspraken op schadevergoeding en dergelijke, verband houdende met dergelijke geschillen.