Titel
Grondslagen van de moderne reclame.
Schrijver
Schuitema, E.B.W.
Uitgever
Prijs
€ 25,00(Excl. verzendkosten)
Bijzonderheden
Den Haag: H.P. Leopold, 1936 (1e dr.); viii+201pp., bibliografie, zw-w illustraties, groot 8vo, linnen gebonden met zilverkleurige belettering. Rug licht verkleurd, verder goed ex.
Meer info
deel 1 van het Handboek der reclame, uit de begintijd van de serieuze aanpak van dit verkoopshulpmiddel.
- Alle boeken zijn compleet en verkeren in normale antiquarische staat, tenzij anders beschreven. Kleine onvolkomenheden, zoals een ingeplakte ex-libris of een naam op het schutblad, zijn niet altijd vermeld.
- U handelt deze order direct af met Serendipity
- Na uw bestelling ontvangen u en Serendipity een bevestiging per e-mail. In de e-mail staan de naam, adres, woonplaats en telefoonnummer van Serendipity vermeld.
- De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen.
- Serendipity kan betaling vooraf vragen.
- Boekwinkeltjes.nl probeert Kopers en Verkopers tot elkaar te brengen. Boekwinkeltjes.nl is echter nimmer partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen Koper en Verkoper door gebruikmaking van de site. Als u een geschil hebt met één of meer gebruikers, dient u dit zelf op te lossen. U vrijwaart Boekwinkeltjes.nl van enigerlei vorderingen, aanspraken op schadevergoeding en dergelijke, verband houdende met dergelijke geschillen.