Titel

CRM in de praktijk. Het succesvol invoeren van een klantgerichte bedrijfsstrategie. Van relatiemanagement naar communitymanagement.

Schrijver
Taal

Nederlands

ISBN

9789052617671

Uitgever

Academic service 2e druk 2010 9789052617671

Prijs

8,40

Bijzonderheden

geb. hardcover 301pp. ongelezen als nieuw, 23,5/15,5 cm

Meer info
Klantgericht ondernemen staat meer dan ooit in de belangstelling. Klanten
worden mondiger en veeleisender en willen 24 uur per dag als koning bediend
worden. Tegelijk maken product, kwaliteit en prijs steeds minder vaak het
onderscheid in het gevecht om de klant. Bedrijven die de concurrentie willen
overleven, stellen daarom de klant centraal. De invoering van Customer
Relationship Management (CRM) is dan dé oplossing.

CRM in de praktijk laat zien hoe u CRM met succes invoert als bedrijfsstrategie. Met veel cases, checklists en do's-and-don'ts is dit boek helemaal toegespitst op de praktijk. Bovendien is het zeer actueel en wordt er veel aandacht geschonken aan de lessen van de afgelopen jaren. CRM in de praktijk vormt zo de verbindende schakel tussen theorie en praktijk, tussen strategie en implementatie en tussen denken en doen.

Deze herziene editie bevat talrijke nieuwe trends en ontwikkelingen zoals:
* Van relatiemanagement naar communitymanagement;
* Sociale netwerken, sociale media, cocreatie en user generated content;
* Van producten naar diensten naar belevingen;
* Mobiel internet en mobiele ICT;
* Nieuwe onderzoeksresultaten, inzichten en praktijkervaringen.

CRM in de praktijk is een boek uit én over de praktijk. Onmisbaar voor iedereen
die zijn klanten serieus neemt en de klantgerichtheid van zijn organisatie wil
versterken.

Sjors van Leeuwen is directeur van Indora Managementadvies en al meer dan
twintig jaar actief op het snijvlak van organisatie, marketing en ICT. Als
zelfstandig adviseur is hij betrokken bij diverse projecten op het gebied van CRM,strategie, marketing en internet.

'Dit boek verdient een plaats in uw boekenkast!'
Rob Beltman, Consultant ICSB

'Een aanrader voor iedereen die zich breed wil oriënteren op het onderwerp CRM.'
Wil Wurtz, Voorzitter CRM Association
Afbeeldingen
Leeuwen, Sjors van - CRM in de praktijk. Het succesvol invoeren van een klantgerichte bedrijfsstrategie. Van relatiemanagement naar communitymanagement.
hasselman Breda

Levering binnen Nederland ( 3,90 euro verzendkosten )
Levering binnen de EU is mogelijk bij bestellingen vanaf 15 euro plus bijkomende internationale verzendkosten.
Afhalen is niet mogelijk.

Vul uw gegevens hieronder in om deze titel te bestellen bij boekwinkel hasselman.

Wijzig instellingen
De captcha wordt geladen. Een ogenblik geduld...

Klik op het witte vierkant hierboven

Op het bezoeken van onze website, zo ook het plaatsen van een bestelling, zijn onze Algemene voorwaarden van toepassing.

Registreer u vrijblijvend als koper!

Wijzig instellingen
De captcha wordt geladen. Een ogenblik geduld...

Klik op het witte vierkant hierboven

  • Alle boeken zijn compleet en verkeren in normale antiquarische staat, tenzij anders beschreven. Kleine onvolkomenheden, zoals een ingeplakte ex-libris of een naam op het schutblad, zijn niet altijd vermeld.
  • U handelt deze order direct af met hasselman
  • Na uw bestelling ontvangen u en hasselman een bevestiging per e-mail. In de e-mail staan de naam, adres, woonplaats en telefoonnummer van hasselman vermeld.
  • De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen.
  • hasselman kan betaling vooraf vragen.
  • Boekwinkeltjes.nl probeert Kopers en Verkopers tot elkaar te brengen. Boekwinkeltjes.nl is echter nimmer partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen Koper en Verkoper door gebruikmaking van de site. Als u een geschil hebt met één of meer gebruikers, dient u dit zelf op te lossen. U vrijwaart Boekwinkeltjes.nl van enigerlei vorderingen, aanspraken op schadevergoeding en dergelijke, verband houdende met dergelijke geschillen.

7,5 miljoen boeken

Gebruikt en tweedehands

11100 boekwinkels

Antiquariaten en particulieren