Titel
Advertising in America: The First Two Hundred Years
Schrijver
Goodrum, Charles A.; Dalrymple, Helen
Taal
Engels
ISBN
9780810911871
Uitgever
Harry N Abrams Inc, New York 1990 0810911876 9780810911871
Prijs
€ 20,80
Bijzonderheden
geb. hardcover in donkerblauw linnen met omslag 288pp. als nieuw 30,5/23,5
Meer info
Traces the history of advertising in the United States from the earliest print ads for Ivory Soap to the cryptic Calvin Klein perfume ads of today
Afbeeldingen
hasselman
Breda
Levering binnen Nederland ( 3,90 euro verzendkosten )
Levering binnen de EU is mogelijk bij bestellingen vanaf 15 euro plus bijkomende internationale verzendkosten.
Afhalen is niet mogelijk.
- Alle boeken zijn compleet en verkeren in normale antiquarische staat, tenzij anders beschreven. Kleine onvolkomenheden, zoals een ingeplakte ex-libris of een naam op het schutblad, zijn niet altijd vermeld.
- U handelt deze order direct af met hasselman
- Na uw bestelling ontvangen u en hasselman een bevestiging per e-mail. In de e-mail staan de naam, adres, woonplaats en telefoonnummer van hasselman vermeld.
- De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen.
- hasselman kan betaling vooraf vragen.
- Boekwinkeltjes.nl probeert Kopers en Verkopers tot elkaar te brengen. Boekwinkeltjes.nl is echter nimmer partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen Koper en Verkoper door gebruikmaking van de site. Als u een geschil hebt met één of meer gebruikers, dient u dit zelf op te lossen. U vrijwaart Boekwinkeltjes.nl van enigerlei vorderingen, aanspraken op schadevergoeding en dergelijke, verband houdende met dergelijke geschillen.