Titel
Discovering the Soul of Service / The Nine Drivers of Sustainable Business Success
Schrijver
Berry, Leonard L.
ISBN
9780684845111
Uitgever
Simon & Schuster
Prijs
€ 9,90
Bijzonderheden
1999, 269pp, Gebonden, GOEDE STAAT
Meer info
Samenvatting
A former National President of the American Marketing Association goes beyond the scope of his previous works to explore how flourishing service companies maintain over the long term the level of good service that got them started. 25,000 first printing.
A former National President of the American Marketing Association goes beyond the scope of his previous works to explore how flourishing service companies maintain over the long term the level of good service that got them started. 25,000 first printing.
Afbeeldingen
ROBAS BOOKS ONLINE1
Amersfoort
Boeken kunnen uitgeklapt worden verzonden, en worden altijd goed beschermd verpakt.
- Let op! De genoemde verzendkosten gelden alleen voor Nederland!
- Alle boeken zijn compleet en verkeren in normale antiquarische staat, tenzij anders beschreven. Kleine onvolkomenheden, zoals een ingeplakte ex-libris of een naam op het schutblad, zijn niet altijd vermeld.
- U handelt deze order direct af met ROBAS BOOKS ONLINE1
- Na uw bestelling ontvangen u en ROBAS BOOKS ONLINE1 een bevestiging per e-mail. In de e-mail staan de naam, adres, woonplaats en telefoonnummer van ROBAS BOOKS ONLINE1 vermeld.
- De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen.
- ROBAS BOOKS ONLINE1 kan betaling vooraf vragen.
- Boekwinkeltjes.nl probeert Kopers en Verkopers tot elkaar te brengen. Boekwinkeltjes.nl is echter nimmer partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen Koper en Verkoper door gebruikmaking van de site. Als u een geschil hebt met één of meer gebruikers, dient u dit zelf op te lossen. U vrijwaart Boekwinkeltjes.nl van enigerlei vorderingen, aanspraken op schadevergoeding en dergelijke, verband houdende met dergelijke geschillen.