Titel
Marketing-communicatiestrategie / reclame / public relations / sponsoring / promoties / direct-marketing-communicatie / winkelcommunicatie / persoonlijke verkoop / beurzen en tentoonstellingen / geintegreerde communicatie
Schrijver
Floor, J.M.G., Raaij, W.F. van
Taal
Nederlands
ISBN
9789020728576
Uitgever
Noordhoff Uitgevers B.V.
Prijs
€ 7,50(Excl. verzendkosten)
Bijzonderheden
1998, 558pp, paperback derde druk
Meer info
in goede staat
- Alle boeken zijn compleet en verkeren in normale antiquarische staat, tenzij anders beschreven. Kleine onvolkomenheden, zoals een ingeplakte ex-libris of een naam op het schutblad, zijn niet altijd vermeld.
- U handelt deze order direct af met Hetbetereboek
- Na uw bestelling ontvangen u en Hetbetereboek een bevestiging per e-mail. In de e-mail staan de naam, adres, woonplaats en telefoonnummer van Hetbetereboek vermeld.
- De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen.
- Hetbetereboek kan betaling vooraf vragen.
- Boekwinkeltjes.nl probeert Kopers en Verkopers tot elkaar te brengen. Boekwinkeltjes.nl is echter nimmer partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen Koper en Verkoper door gebruikmaking van de site. Als u een geschil hebt met één of meer gebruikers, dient u dit zelf op te lossen. U vrijwaart Boekwinkeltjes.nl van enigerlei vorderingen, aanspraken op schadevergoeding en dergelijke, verband houdende met dergelijke geschillen.