Titel
Innovations in the Designing and Marketing of Information Services
Schrijver
Taal
Engels
ISBN
9781799814825
Uitgever
Business Science Reference
Prijs
€ 257,60(Excl. verzendkosten)
Verzendkosten
€ 2,95
Bijzonderheden
2019 350pp Gebonden
Meer info
Flaptekst
Provides emerging research exploring the theoretical and practical aspects of improving and expanding information resources and services in a cost-effective way. The book features coverage on a broad range of topics, including e-resources, knowledge ethics, and user-friendly technology.
Bij Boekstra koopt u nieuwe boeken tegen de vastgestelde boekenprijs.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten België 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
- Dit boek is nieuw
- Van toepassing zijn de Algemene Verkoopvoorwaarden Boekstra
- Na uw bestelling ontvangen u en Boekstra een bevestiging per e-mail.
- U handelt deze bestelling rechtstreeks af met Boekstra. In de e-mail staan de naam,adres, woonplaats en telefoonnummer van Boekstra vermeld.
- Boekstra kan betaling vooraf vragen.
- De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen.
- Boekwinkeltjes.nl brengt u en Boekstra uitsluitend tot elkaar en is op generlei wijze verantwoordelijk voor de afwikkeling van deze bestelling.