Titel

Identiteitsmarketing. Waarom wij bestaan.

Schrijver
Taal

Nederlands

ISBN

9789055947652

Uitgever

Scriptum, Schiedam

Prijs

20,00(Excl. verzendkosten)

Bijzonderheden

Gebonden, 2010, 168 blz. Met foto's.

Meer info
Dit boek bevat vier hoofdstukken over telkens een andere organisatie en wat zij doen met identiteitsmarketing. Het betreft de Gulpener Bierbrouwerij, de gemeente Deventer, Salland Verzekeringen en ROC West-Brabant. De tussenliggende hoofdstukken beschrijven het denken en doen van identiteitsmarketing. Hierin komt de theorie van identiteitsmarketing aan bod waaronder de filosofie, een model voor identiteitsmarketing, het bepalen van de organisatie-identiteit en de praktische toepassing. De auteur heeft zich de afgelopen jaren ontwikkeld als identiteitsmarketeer en is oprichter en eigenaar van een marketingbureau 'De betekenisfabriek'. Hiervoor was hij docent communicatiepsychologie. Dit boek is zijn eerste publicatie over dit onderwerp. Het is verzorgd vormgegeven op een groot formaat. Het probeert zowel qua vorm als inhoud afwijkend te zijn van de standaard marketingboeken, zonder in te boeten aan kwaliteit. De presentatie van de informatie is zeer overzichtelijk met duidelijke tekstkaders en beeldmateriaal (foto's in kleur, waaronder enkele op uitslaande pagina's). Een must voor de marketeer die bij wil blijven in alle ontwikkelingen.
Afbeeldingen
Morel, Kaj - Identiteitsmarketing. Waarom wij bestaan.
BoekenWO2 Raalte

Bij aankoop van 3 tot 5 boeken 10 % korting. Vanaf 6 boeken 20 % korting.

Vul uw gegevens hieronder in om deze titel te bestellen bij boekwinkel BoekenWO2.

Wijzig instellingen
De captcha wordt geladen. Een ogenblik geduld...

Klik op het witte vierkant hierboven

Op het bezoeken van onze website, zo ook het plaatsen van een bestelling, zijn onze Algemene voorwaarden van toepassing.

Registreer u vrijblijvend als koper!

Wijzig instellingen
De captcha wordt geladen. Een ogenblik geduld...

Klik op het witte vierkant hierboven

  • Alle boeken zijn compleet en verkeren in normale antiquarische staat, tenzij anders beschreven. Kleine onvolkomenheden, zoals een ingeplakte ex-libris of een naam op het schutblad, zijn niet altijd vermeld.
  • U handelt deze order direct af met BoekenWO2
  • Na uw bestelling ontvangen u en BoekenWO2 een bevestiging per e-mail. In de e-mail staan de naam, adres, woonplaats en telefoonnummer van BoekenWO2 vermeld.
  • De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen.
  • BoekenWO2 kan betaling vooraf vragen.
  • Boekwinkeltjes.nl probeert Kopers en Verkopers tot elkaar te brengen. Boekwinkeltjes.nl is echter nimmer partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen Koper en Verkoper door gebruikmaking van de site. Als u een geschil hebt met één of meer gebruikers, dient u dit zelf op te lossen. U vrijwaart Boekwinkeltjes.nl van enigerlei vorderingen, aanspraken op schadevergoeding en dergelijke, verband houdende met dergelijke geschillen.

7,5 miljoen boeken

Gebruikt en tweedehands

11100 boekwinkels

Antiquariaten en particulieren