Titel
Principles of Marketing - Standaardwerk
Schrijver
Kotler, Philip
Taal
Engels
ISBN
9780273711568
Uitgever
BERTRAMS
Prijs
€ 9,00
Bijzonderheden
1.020 pagina's Management & Economie 5e Europese druk 2008 Ziet er echt prima uit! Dit is een standaardwerk.Paperback
Meer info
Suitable for undergraduate Principles of Marketing courses, this classic textbook has provided many generations of marketing students with an exceptional introduction to marketing, written by one of the masters. With global examples and completely up-to-date with the latest marketing techniques, Principles of Marketing looks at the major decisions that marketing managers face in their efforts to balance an organisation's objectives and resources against needs and opportunities in the global marketplace. Covering exciting new topics such as Sustainability, this text continues to be a leader in the field of marketing. New integrated video cases from companies such as HSBC, Land Rover and Amazon help to bring the subject alive.
- Alle boeken zijn compleet en verkeren in normale antiquarische staat, tenzij anders beschreven. Kleine onvolkomenheden, zoals een ingeplakte ex-libris of een naam op het schutblad, zijn niet altijd vermeld.
- U handelt deze order direct af met MaartenPH
- Na uw bestelling ontvangen u en MaartenPH een bevestiging per e-mail. In de e-mail staan de naam, adres, woonplaats en telefoonnummer van MaartenPH vermeld.
- De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen.
- MaartenPH kan betaling vooraf vragen.
- Boekwinkeltjes.nl probeert Kopers en Verkopers tot elkaar te brengen. Boekwinkeltjes.nl is echter nimmer partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen Koper en Verkoper door gebruikmaking van de site. Als u een geschil hebt met één of meer gebruikers, dient u dit zelf op te lossen. U vrijwaart Boekwinkeltjes.nl van enigerlei vorderingen, aanspraken op schadevergoeding en dergelijke, verband houdende met dergelijke geschillen.