Titel
Overleven in crisistijd
Schrijver
Huijskens, Charles
Taal
Nederlands
Uitgever
Prometheus, 2019
Prijs
€ 12,50(Excl. verzendkosten)
Bijzonderheden
PB, 176 pp, illstr. NIEUW
Meer info
Tips o.a. hoe om te gaan met media bij calamiteiten en minder prettig nieuws.
We leven in een crisistijdperk. Nooit eerder was de mens afhankelijk van zo veel uiterst complexe technologie als vandaag de dag. We zijn in korte tijd volledig afhankelijk geworden van talloze zeer ingewikkelde systemen, die alle facetten van ons bestaan en onze veiligheid beïnvloeden. De kans op een ernstige crisis in jouw leven, of de dreiging daarvan, groeit hierdoor met de dag zowel in het persoonlijke als in het zakelijke leven.
Overleven in crisistijd toont aan de hand van bijzondere anekdotes, praktische tips, ervaringen en ideeën de tien gouden regels voor crisiscommunicatie. Geen boek voor doemdenkers, maar een onmisbaar en constructief handboek voor iedereen die zowel zakelijk als privé voorbereid wil zijn op een mogelijke crisis. Want de volgende crisis overleven, wie wil dat nu niet?
Charles Huijskens (1953) begon zijn journalistieke carrière als politiek verslaggever bij De Telegraaf en het NOS Journaal. Sinds 1992 heeft hij een gerenommeerd adviesbureau, gespecialiseerd in de communicatie rondom zeer lastige situaties. Hij ontwikkelde zich tot een van de bekendste crisismanagers van ons land en publiceerde diverse artikelen en communicatiehandboeken.
Over Charles Huijskens:
‘Van de grote W.F. Hermans is de uitspraak dat in een roman geen mus dood van het dak mag vallen zonder dat het betekenis heeft. Het is het levensmotto van de schranderste aller spindoctors. Niets is zonder betekenis, alles dient een doel. Als Charles iets tegen een journalist vertelt, altijd terloops en immer tussen de regels, weet hij de uitslag al. Het leven is een poppenkast en Charles is de man van de touwtjes.’
VAKBLAD ADFORMATIE
‘Als bij ons de tent in de fik staat, bellen we Charles die vervolgens de journalisten uitlegt dat we gezellig in de achtertuin zitten te barbecueën.’
DIEDERIK CARSTEN
We leven in een crisistijdperk. Nooit eerder was de mens afhankelijk van zo veel uiterst complexe technologie als vandaag de dag. We zijn in korte tijd volledig afhankelijk geworden van talloze zeer ingewikkelde systemen, die alle facetten van ons bestaan en onze veiligheid beïnvloeden. De kans op een ernstige crisis in jouw leven, of de dreiging daarvan, groeit hierdoor met de dag zowel in het persoonlijke als in het zakelijke leven.
Overleven in crisistijd toont aan de hand van bijzondere anekdotes, praktische tips, ervaringen en ideeën de tien gouden regels voor crisiscommunicatie. Geen boek voor doemdenkers, maar een onmisbaar en constructief handboek voor iedereen die zowel zakelijk als privé voorbereid wil zijn op een mogelijke crisis. Want de volgende crisis overleven, wie wil dat nu niet?
Charles Huijskens (1953) begon zijn journalistieke carrière als politiek verslaggever bij De Telegraaf en het NOS Journaal. Sinds 1992 heeft hij een gerenommeerd adviesbureau, gespecialiseerd in de communicatie rondom zeer lastige situaties. Hij ontwikkelde zich tot een van de bekendste crisismanagers van ons land en publiceerde diverse artikelen en communicatiehandboeken.
Over Charles Huijskens:
‘Van de grote W.F. Hermans is de uitspraak dat in een roman geen mus dood van het dak mag vallen zonder dat het betekenis heeft. Het is het levensmotto van de schranderste aller spindoctors. Niets is zonder betekenis, alles dient een doel. Als Charles iets tegen een journalist vertelt, altijd terloops en immer tussen de regels, weet hij de uitslag al. Het leven is een poppenkast en Charles is de man van de touwtjes.’
VAKBLAD ADFORMATIE
‘Als bij ons de tent in de fik staat, bellen we Charles die vervolgens de journalisten uitlegt dat we gezellig in de achtertuin zitten te barbecueën.’
DIEDERIK CARSTEN
- Alle boeken zijn compleet en verkeren in normale antiquarische staat, tenzij anders beschreven. Kleine onvolkomenheden, zoals een ingeplakte ex-libris of een naam op het schutblad, zijn niet altijd vermeld.
- U handelt deze order direct af met Schatgraven
- Na uw bestelling ontvangen u en Schatgraven een bevestiging per e-mail. In de e-mail staan de naam, adres, woonplaats en telefoonnummer van Schatgraven vermeld.
- De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen.
- Schatgraven kan betaling vooraf vragen.
- Boekwinkeltjes.nl probeert Kopers en Verkopers tot elkaar te brengen. Boekwinkeltjes.nl is echter nimmer partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen Koper en Verkoper door gebruikmaking van de site. Als u een geschil hebt met één of meer gebruikers, dient u dit zelf op te lossen. U vrijwaart Boekwinkeltjes.nl van enigerlei vorderingen, aanspraken op schadevergoeding en dergelijke, verband houdende met dergelijke geschillen.