Titel

Brand-id. Inspiratieboek voor creatief denken.

Schrijver
Taal

Nederlands

ISBN

9789058713971

Uitgever

Uitgeverij Thema, Zaltbommel

Prijs

7,00(Excl. verzendkosten)

Bijzonderheden

Paperback, ingenaaid, 2007, 178 blz. Met foto's.

Meer info
Dit boek wil helpen in het creatief proces bij het maken van een nieuw merk. Er wordt een soort stappenplan doorlopen en - en passant - krijg je als lezer geweldig veel mee van de 'best practices' in marketingland. Het leuke is dat het boek uitdaagt tot creativiteit en ook zelf super-creatief te werk gaat. Het gaat uiteindelijk om het bouwen van commerciële merken, maar de aangereikte 'flow' kun je ook op aangrenzende terreinen gebruiken. Het boek is enthousiasmerend, prikkelt vanaf de eerste bladzijde en is tot het op laatst inspirerend. De oorspronkelijke doelgroep van het boek zijn marketingmanagers, maar ook studenten, docenten en bijvoorbeeld organisators van evenementen zullen hier veel van hun gading vinden. Het boek bevat illustraties in kleur en een aantal invuloefeningen.
Afbeeldingen
Michels, Wil en Ineke Huyskens - Brand-id. Inspiratieboek voor creatief denken.
BoekenWO2 Raalte

Bij aankoop van 3 tot 5 boeken 10 % korting. Vanaf 6 boeken 20 % korting.

Vul uw gegevens hieronder in om deze titel te bestellen bij boekwinkel BoekenWO2.

Wijzig instellingen
De captcha wordt geladen. Een ogenblik geduld...

Klik op het witte vierkant hierboven

Op het bezoeken van onze website, zo ook het plaatsen van een bestelling, zijn onze Algemene voorwaarden van toepassing.

Registreer u vrijblijvend als koper!

Wijzig instellingen
De captcha wordt geladen. Een ogenblik geduld...

Klik op het witte vierkant hierboven

  • Alle boeken zijn compleet en verkeren in normale antiquarische staat, tenzij anders beschreven. Kleine onvolkomenheden, zoals een ingeplakte ex-libris of een naam op het schutblad, zijn niet altijd vermeld.
  • U handelt deze order direct af met BoekenWO2
  • Na uw bestelling ontvangen u en BoekenWO2 een bevestiging per e-mail. In de e-mail staan de naam, adres, woonplaats en telefoonnummer van BoekenWO2 vermeld.
  • De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen.
  • BoekenWO2 kan betaling vooraf vragen.
  • Boekwinkeltjes.nl probeert Kopers en Verkopers tot elkaar te brengen. Boekwinkeltjes.nl is echter nimmer partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen Koper en Verkoper door gebruikmaking van de site. Als u een geschil hebt met één of meer gebruikers, dient u dit zelf op te lossen. U vrijwaart Boekwinkeltjes.nl van enigerlei vorderingen, aanspraken op schadevergoeding en dergelijke, verband houdende met dergelijke geschillen.

7,5 miljoen boeken

Gebruikt en tweedehands

11100 boekwinkels

Antiquariaten en particulieren