Titel

9+ Organisatie. Van marketshare naar mindshare

Schrijver
Taal

Nederlands

ISBN

9789089650405

Uitgever

Van Duuren Management

Prijs

10,00

Bijzonderheden

2014, gebonden, 177 blz. zeer goed

Meer info
Dit boek bevat een registratiecode. Het is niet duidelijk of deze nog werkt.

Organisaties laten veel commerci le ruimte onbenut, omdat ze niet goed weten wat hun klanten werkelijk beweegt. Niet verwonderlijk, want 90% van wat klanten beweegt speelt zich af in het onbewuste. Inzicht in de onbewuste drijfveren biedt enorme kansen om binnen te komen in het hoofd van de klant: van business doen naar relaties bouwen en van Operational Excellence naar Customer Excellence. Dit biedt bovendien d kans op een doorbraak in klanttevredenheid, die nu nog vaak blijft steken rond de 7. Een misleidend cijfer, want zo n voldoende blijkt onvoldoende

Zie hier het perspectief voor de 9+ organisatie: de onderneming die volledig gebouwd is op het fundament van klantbeleving. De auteurs leggen in tien inspirerende hoofdstukken uit hoe organisaties in alle commerci le bedrijfsprocessen veel relevanter kunnen worden in de belevingswereld van de klant. Deze organisaties verwerven mindshare met een hoger marketshare als gevolg. De bonus? Volledig tevreden en daardoor loyale klanten!


The 9+ Organization is essential reading for all managers. The authors provocatively and correctly shift attention from market share to its underlying cause: mind share. Success in competing for space in the customer s mind drives marketplace success.
The reader s mind will certainly be opened up by this book. With its powerful ideas the sky really is the limit.
Gerald Zaltman, The Joseph C. Wilson Professor of Business Administration Emeritus, Harvard Business School

... this book provides a roadmap that takes you from function to emotion, from mere satisfaction to high loyalty, and from operational excellence to customer excellence. But it's not your journey so much as aligning your business with the Customer Journey. In all the most relevant aspects, this book gets a 9+!
B. Joseph Pine II, co-author, The Experience Economy and Authenticity


Berry Veldhoen en Stephan van Slooten zijn oprichter/directeur en partner van Altu tion. Het bureau vertaalt (onbewuste) klantbeleving naar product-, proces- en service-innovaties die ondernemingen onderscheidend voordeel opleveren: van new business tot klantbehoud.
Afbeeldingen
Veldhoen, Berry / Slooten, Stephan van - 9+ Organisatie. Van marketshare naar mindshare
J.M. v/d Meer Alphen aan den Rijn

GEEN REACTIE ONTVANGEN: CONTROLEER UW SPAMBOX.
Goed verpakt en snel geleverd. Aangegeven verzendkosten zijn de kosten binnen Nederland.
Bij bestelling van meerdere boeken wordt verzending gecombineerd en betaalt u maximaal 5.95 euro (binnen Nederland )
Naar België zullen de verzendkosten meestal 7.95 euro bedragen.
Verzending vindt plaats met postnl voor pakketpost kan soms voor DHL of DPD worden gekozen.
Is het verzendadres niet in Nederland, België of Duitsland dan is het minimum bestelbedrag € 15,-

Let u vooral op het juist invullen van uw emailadres. U ontvangt 2 x een bevestigings-email. 1 van boekwinkeltjes en 1 van de verkoper.

Privacy: De door de koper verstrekte gegevens worden door ons alleen gebruikt als verzendgegevens en contactinformatie betreffende de geplaatste bestelling. Zij worden niet gedeeld met derden.

Vul uw gegevens hieronder in om deze titel te bestellen bij boekwinkel J.M. v/d Meer.

Wijzig instellingen
De captcha wordt geladen. Een ogenblik geduld...

Klik op het witte vierkant hierboven

Op het bezoeken van onze website, zo ook het plaatsen van een bestelling, zijn onze Algemene voorwaarden van toepassing.

Registreer u vrijblijvend als koper!

Wijzig instellingen
De captcha wordt geladen. Een ogenblik geduld...

Klik op het witte vierkant hierboven

  • Alle boeken zijn compleet en verkeren in normale antiquarische staat, tenzij anders beschreven. Kleine onvolkomenheden, zoals een ingeplakte ex-libris of een naam op het schutblad, zijn niet altijd vermeld.
  • U handelt deze order direct af met J.M. v/d Meer
  • Na uw bestelling ontvangen u en J.M. v/d Meer een bevestiging per e-mail. In de e-mail staan de naam, adres, woonplaats en telefoonnummer van J.M. v/d Meer vermeld.
  • De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen.
  • J.M. v/d Meer kan betaling vooraf vragen.
  • Boekwinkeltjes.nl probeert Kopers en Verkopers tot elkaar te brengen. Boekwinkeltjes.nl is echter nimmer partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen Koper en Verkoper door gebruikmaking van de site. Als u een geschil hebt met één of meer gebruikers, dient u dit zelf op te lossen. U vrijwaart Boekwinkeltjes.nl van enigerlei vorderingen, aanspraken op schadevergoeding en dergelijke, verband houdende met dergelijke geschillen.

7,5 miljoen boeken

Gebruikt en tweedehands

11100 boekwinkels

Antiquariaten en particulieren