Titel
Eating the Big Fish / How Challenger Brands Can Compete Against Brand Leaders
Schrijver
Morgan, Adam
Taal
Engels
ISBN
9780471242093
Uitgever
John Wiley & Sons
Prijs
€ 5,50(Excl. verzendkosten)
Bijzonderheden
How Challenger Brands can compete against Brand Leaders
Meer info
Boek over Marketingstrategieën.
How Challenger Brands can compete against Brand Leaders.
Het Engelstalige boek is nieuw.
Doe een bod
How Challenger Brands can compete against Brand Leaders.
Het Engelstalige boek is nieuw.
Doe een bod
- Alle boeken zijn compleet en verkeren in normale antiquarische staat, tenzij anders beschreven. Kleine onvolkomenheden, zoals een ingeplakte ex-libris of een naam op het schutblad, zijn niet altijd vermeld.
- U handelt deze order direct af met Vlijtige Liza
- Na uw bestelling ontvangen u en Vlijtige Liza een bevestiging per e-mail. In de e-mail staan de naam, adres, woonplaats en telefoonnummer van Vlijtige Liza vermeld.
- De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen.
- Vlijtige Liza kan betaling vooraf vragen.
- Boekwinkeltjes.nl probeert Kopers en Verkopers tot elkaar te brengen. Boekwinkeltjes.nl is echter nimmer partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen Koper en Verkoper door gebruikmaking van de site. Als u een geschil hebt met één of meer gebruikers, dient u dit zelf op te lossen. U vrijwaart Boekwinkeltjes.nl van enigerlei vorderingen, aanspraken op schadevergoeding en dergelijke, verband houdende met dergelijke geschillen.