Titel
Lastige mensen. Hoe ga je om met moeilijke klanten, veeleisende bazen en vervelende collega's
Schrijver
Cava, Rberta
Taal
Nederlands
ISBN
9789020260472
Uitgever
Ankh-Hermes
Prijs
€ 7,50(Excl. verzendkosten)
Bijzonderheden
2004, 2e dr., 193 pp., paperback. NIEUWSTAAT
Meer info
Nieuwstaat.
Lastige Mensen
Een praktische en handige gids voor het omgaan met moeilijke mensen
Of je nu boze of gefrustreerde klanten te woord moet staan of lastiggevallen wordt door irritante personeelsleden, bazige bazen of niet-communicerende medewerkers, dit boek bevat bewezen strategieën om adequaat en professioneel met deze stressvolle situaties om te gaan en kalmte in de situatie te brengen. Roberta Cava leidt de lezer door het proces van het ontdekken van de oorzaken van moeilijke communicatie, reikt suggesties aan om problemen op te lossen, onderzoekt bepaalde situaties en legt persoonlijkheidsconflicten uit.
Lastige mensen is bijzonder duidelijk en door en door praktisch, kort en bondig. Het benoemt alle emoties die er bij problemen tussen werknemers of met klanten ontstaan. Het bespreekt alle types die je kunt tegenkomen en bevat ook een hoofdstuk over hoe je met manipulerend gedrag omgaat, hoe je dit identificeert en wat je moet doen. Van groot belang is het gedeelte over hoe je je eigen menselijke vaardigheden kunt verbeteren, zodat je prettiger met anderen werkt, stress en opwinding vermindert, en je je zelfvertrouwen en enthousiasme in al je professionele contacten en relaties vergroot.
Lastige Mensen
Een praktische en handige gids voor het omgaan met moeilijke mensen
Of je nu boze of gefrustreerde klanten te woord moet staan of lastiggevallen wordt door irritante personeelsleden, bazige bazen of niet-communicerende medewerkers, dit boek bevat bewezen strategieën om adequaat en professioneel met deze stressvolle situaties om te gaan en kalmte in de situatie te brengen. Roberta Cava leidt de lezer door het proces van het ontdekken van de oorzaken van moeilijke communicatie, reikt suggesties aan om problemen op te lossen, onderzoekt bepaalde situaties en legt persoonlijkheidsconflicten uit.
Lastige mensen is bijzonder duidelijk en door en door praktisch, kort en bondig. Het benoemt alle emoties die er bij problemen tussen werknemers of met klanten ontstaan. Het bespreekt alle types die je kunt tegenkomen en bevat ook een hoofdstuk over hoe je met manipulerend gedrag omgaat, hoe je dit identificeert en wat je moet doen. Van groot belang is het gedeelte over hoe je je eigen menselijke vaardigheden kunt verbeteren, zodat je prettiger met anderen werkt, stress en opwinding vermindert, en je je zelfvertrouwen en enthousiasme in al je professionele contacten en relaties vergroot.
Afbeeldingen
boekmakelaar
Maastricht
Betaling met paypal is mogelijk.
Afhalen van boeken in overleg.
Na één dag geen antwoord, kijk dan in je spambox.
- Alle boeken zijn compleet en verkeren in normale antiquarische staat, tenzij anders beschreven. Kleine onvolkomenheden, zoals een ingeplakte ex-libris of een naam op het schutblad, zijn niet altijd vermeld.
- U handelt deze order direct af met boekmakelaar
- Na uw bestelling ontvangen u en boekmakelaar een bevestiging per e-mail. In de e-mail staan de naam, adres, woonplaats en telefoonnummer van boekmakelaar vermeld.
- De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen.
- boekmakelaar kan betaling vooraf vragen.
- Boekwinkeltjes.nl probeert Kopers en Verkopers tot elkaar te brengen. Boekwinkeltjes.nl is echter nimmer partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen Koper en Verkoper door gebruikmaking van de site. Als u een geschil hebt met één of meer gebruikers, dient u dit zelf op te lossen. U vrijwaart Boekwinkeltjes.nl van enigerlei vorderingen, aanspraken op schadevergoeding en dergelijke, verband houdende met dergelijke geschillen.