Titel

Reinventing Customer Engagement - The Next Level of Digital Transformation for Banks and Insurers

Schrijver
Taal

Engels

ISBN

9781907794490

Uitgever

LID PUB

Prijs

12,50(Excl. verzendkosten)

Bijzonderheden

2017, 248pp, paperback, in prima conditie

Meer info
Digital transformation is top of the agenda at banks and insurers across the globe. And operational excellence and cost efficiency are the key themes; moving traditional banking and insurance to the digital world: digitalizing processes and optimizing operations. Cost reduction is absolutely necessary; no doubt about that. But many banks and insurers see the digitalization of processes as the end result. All these efforts are really just bringing the basics up to date. What they do is restoring the past; they are not creating the future. The financial services industry is in a new phase. Banks and insurers have to operate much closer to the market. Digital technologies and changing customer behavior are changing the fundamentals of the industry; too fundamental to be solved by cost focus alone. In Reinventing Customer Engagement bestselling authors Roger Peverelli and Reggy de Feniks introduce a practical set of guiding principles to help bankers and insurers make the next leap and close the gap between ‘digital transformation to restore the past’ and ‘digital transformation to create a future’: • How can financial institutions deploy technology to not only reduce costs and solve basic frictions, but simultaneously to lift customer engagement to a dramatically higher level? • What engagement strategies fit best with new customer behaviour? • What new forms of customer engagement are made possible by new technologies? • How can banks and insurers use new engagement strategies to open new revenue streams and create a next level of business models? The next level of digital transformation is about reinventing customer engagement to create more and new value for customers as well as for financial institutions. With more than 200 best practices Reinventing Customer Engagement will spark loads of new ideas. A must read for anyone working in the financial sector.
Afbeeldingen
Peverelli, Roger - Reinventing Customer Engagement - The Next Level of Digital Transformation for Banks and Insurers
Kringloop Kampen Kampen

NB. Wanneer u niet binnen 3 dagen een reactie van ons heeft, kan het zijn dat onze mail in uw spambox is terechtgekomen! Kijkt u daar dan even.De genoemde prijzen zijn exclusief verzendkosten. Die proberen we natuurlijk zo laag mogelijk te houden. De volgende verzendkosten gelden uitsluiten voor verzending binnen Nederland.: Een brievenbuspakje •Maximum formaat: 38 x 26,5 x 3,2 cm kost 4,15. Een zwaarder of groter pakje versturen wij in principe met TNT post en de kosten van verzending daarvoor is 6,95. Boeken boven de 50 euro versturen wij aangetekend. Zelf ophalen kan natuurlijk ook. Mail of bel dan wel even van te voren, dan kunnen wij de bestelling klaar leggen.Verzenden naar het buitenland kan natuurlijk ook tegen de gelden tarieven.

Vul uw gegevens hieronder in om deze titel te bestellen bij boekwinkel Kringloop Kampen.

Wijzig instellingen
De captcha wordt geladen. Een ogenblik geduld...

Klik op het witte vierkant hierboven

Op het bezoeken van onze website, zo ook het plaatsen van een bestelling, zijn onze Algemene voorwaarden van toepassing.

Registreer u vrijblijvend als koper!

Wijzig instellingen
De captcha wordt geladen. Een ogenblik geduld...

Klik op het witte vierkant hierboven

  • Alle boeken zijn compleet en verkeren in normale antiquarische staat, tenzij anders beschreven. Kleine onvolkomenheden, zoals een ingeplakte ex-libris of een naam op het schutblad, zijn niet altijd vermeld.
  • U handelt deze order direct af met Kringloop Kampen
  • Na uw bestelling ontvangen u en Kringloop Kampen een bevestiging per e-mail. In de e-mail staan de naam, adres, woonplaats en telefoonnummer van Kringloop Kampen vermeld.
  • De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen.
  • Kringloop Kampen kan betaling vooraf vragen.
  • Boekwinkeltjes.nl probeert Kopers en Verkopers tot elkaar te brengen. Boekwinkeltjes.nl is echter nimmer partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen Koper en Verkoper door gebruikmaking van de site. Als u een geschil hebt met één of meer gebruikers, dient u dit zelf op te lossen. U vrijwaart Boekwinkeltjes.nl van enigerlei vorderingen, aanspraken op schadevergoeding en dergelijke, verband houdende met dergelijke geschillen.

7,5 miljoen boeken

Gebruikt en tweedehands

11000 boekwinkels

Antiquariaten en particulieren