Titel
Creating Game Art for 3D Engines + CD
Schrijver
Strong, Brad
Taal
Engels
ISBN
9781584505488
Uitgever
Charles River Media
Prijs
€ 39,50(Excl. verzendkosten)
Bijzonderheden
2007, 313 pp., paperback. NIEUWSTAAT
Meer info
Nieuwstaat.
Learn how to create commercial-quality game art and make it come alive in a 3D engine! "Creating Game Art for 3D Engines" is the ideal guide for the serious student or aspiring animator who wants to learn how to create and successfully export game art, from simple shapes to full-blown characters. Using Autodesk® 3ds Max® to generate models and animations, and Torque as the 3D game engine, the book provides step-by-step instructions on how to model, unwrap, texture, rig, export, and script all of the essential art assets required for a game. Unlike other books that cover only art creation, Creating Game Art for 3D Engines teaches you how to create art specifically with the game engine in mind. All of the principles and techniques are universal and can be applied to any 3D software or game engine. Get ready to make your game ideas a reality!
On the CD:
-Sample characters and weapons
-Sample pickups and script files
-Screen captured movie tutorials
-Trial version of the Torque Game Engine
Learn how to create commercial-quality game art and make it come alive in a 3D engine! "Creating Game Art for 3D Engines" is the ideal guide for the serious student or aspiring animator who wants to learn how to create and successfully export game art, from simple shapes to full-blown characters. Using Autodesk® 3ds Max® to generate models and animations, and Torque as the 3D game engine, the book provides step-by-step instructions on how to model, unwrap, texture, rig, export, and script all of the essential art assets required for a game. Unlike other books that cover only art creation, Creating Game Art for 3D Engines teaches you how to create art specifically with the game engine in mind. All of the principles and techniques are universal and can be applied to any 3D software or game engine. Get ready to make your game ideas a reality!
On the CD:
-Sample characters and weapons
-Sample pickups and script files
-Screen captured movie tutorials
-Trial version of the Torque Game Engine
Afbeeldingen
boekmakelaar
Maastricht
Betaling met paypal is mogelijk.
Afhalen van boeken in overleg.
Na één dag geen antwoord, kijk dan in je spambox.
- Alle boeken zijn compleet en verkeren in normale antiquarische staat, tenzij anders beschreven. Kleine onvolkomenheden, zoals een ingeplakte ex-libris of een naam op het schutblad, zijn niet altijd vermeld.
- U handelt deze order direct af met boekmakelaar
- Na uw bestelling ontvangen u en boekmakelaar een bevestiging per e-mail. In de e-mail staan de naam, adres, woonplaats en telefoonnummer van boekmakelaar vermeld.
- De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen.
- boekmakelaar kan betaling vooraf vragen.
- Boekwinkeltjes.nl probeert Kopers en Verkopers tot elkaar te brengen. Boekwinkeltjes.nl is echter nimmer partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen Koper en Verkoper door gebruikmaking van de site. Als u een geschil hebt met één of meer gebruikers, dient u dit zelf op te lossen. U vrijwaart Boekwinkeltjes.nl van enigerlei vorderingen, aanspraken op schadevergoeding en dergelijke, verband houdende met dergelijke geschillen.