Titel
Consumentengeheimen. We doen wat we doen, maar waarom?
Schrijver
Janssens Madeleine, Callebaut Jan, De Bock Leo
Taal
Nederlands
ISBN
9789058266750
Uitgever
Davidsfonds
Prijs
€ 5,50(Excl. verzendkosten)
Bijzonderheden
2009, 1ste druk, 198p., hardback, nieuwstaat
Meer info
Recensie
De commercie gebruikt alle mogelijke manipulaties om de consument aan het kopen te krijgen. Doorgaans lukt dat nog ook en kopen mensen meer en anders dan ze zich hadden voorgenomen. Bij dat alles speelt de consumentenpsychologie een belangrijke rol. In dit boek gaan Madeleine Janssens en Jan Callebaut, die beiden jaren ervaring hebben in het onderzoeken van consumentengedrag, dieper in op uiteenlopende thema's in verband met onze dagelijkse keuzes. In korte teksten hebben de auteurs het over de evolutie van de ik- naar een wij-cultuur, voeding, gezondheid, sociale netwerken, de verschillen tussen man en vrouw, pijn enzovoort. Dat alles wordt doorspekt met kaderstukken die toelichting geven bij technieken om de consument beter te begrijpen. Dit boek is opgezet als een dagboek, met aan het einde van elk hoofdstuk vragen (met invulruimte voor de antwoorden) die je moeten aanzetten na te denken over je eigen ervaringen. De tekst leest vlot, verzandt niet in technische jargon en is geschikt voor een groot publiek. Mooie kleurendruk met duimgrepen, illustraties en een schreefloze letter. Hardcover met dik papier en een leeslint.
Redactie Vlabin-VBC
De commercie gebruikt alle mogelijke manipulaties om de consument aan het kopen te krijgen. Doorgaans lukt dat nog ook en kopen mensen meer en anders dan ze zich hadden voorgenomen. Bij dat alles speelt de consumentenpsychologie een belangrijke rol. In dit boek gaan Madeleine Janssens en Jan Callebaut, die beiden jaren ervaring hebben in het onderzoeken van consumentengedrag, dieper in op uiteenlopende thema's in verband met onze dagelijkse keuzes. In korte teksten hebben de auteurs het over de evolutie van de ik- naar een wij-cultuur, voeding, gezondheid, sociale netwerken, de verschillen tussen man en vrouw, pijn enzovoort. Dat alles wordt doorspekt met kaderstukken die toelichting geven bij technieken om de consument beter te begrijpen. Dit boek is opgezet als een dagboek, met aan het einde van elk hoofdstuk vragen (met invulruimte voor de antwoorden) die je moeten aanzetten na te denken over je eigen ervaringen. De tekst leest vlot, verzandt niet in technische jargon en is geschikt voor een groot publiek. Mooie kleurendruk met duimgrepen, illustraties en een schreefloze letter. Hardcover met dik papier en een leeslint.
Redactie Vlabin-VBC
Afbeeldingen
Oblong
Kapellen
Boekwinkeltje oblong is gevestigd in Kapellen/Putte op de NL/B grens. Alle boeken zijn totaal vrij van annotaties en onderstrepingen.
Nederlandse bestellingen worden in Nederland, Belgische bestellingen worden in België verzonden.
1 U bestelt, u ontvangt direct een antwoord met opgave van de portkosten.
2 U stuurt ons uw akkoord met de keuze van verzending.
3 Na ontvangst van uw betaling (boekprijs port) wordt uw bestelling dadelijk en degelijk verpakt verzonden.
- Alle boeken zijn compleet en verkeren in normale antiquarische staat, tenzij anders beschreven. Kleine onvolkomenheden, zoals een ingeplakte ex-libris of een naam op het schutblad, zijn niet altijd vermeld.
- U handelt deze order direct af met Oblong
- Na uw bestelling ontvangen u en Oblong een bevestiging per e-mail. In de e-mail staan de naam, adres, woonplaats en telefoonnummer van Oblong vermeld.
- De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen.
- Oblong kan betaling vooraf vragen.
- Boekwinkeltjes.nl probeert Kopers en Verkopers tot elkaar te brengen. Boekwinkeltjes.nl is echter nimmer partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen Koper en Verkoper door gebruikmaking van de site. Als u een geschil hebt met één of meer gebruikers, dient u dit zelf op te lossen. U vrijwaart Boekwinkeltjes.nl van enigerlei vorderingen, aanspraken op schadevergoeding en dergelijke, verband houdende met dergelijke geschillen.