Titel

International Marketing Management. Strategies, Concepts and Cases in Europe (3 foto's)

Schrijver
Taal

Engels

Uitgever

Oldenbourg, München

Prijs

44,90

Bijzonderheden

2011, als nieuw,harde kaft,325 pagina's

Meer info
Met het aantal genoemde foto’s in de titel geven we een indruk van het boek. Uiteraard kan het boek meer foto’s en/of afbeeldingen bevatten.

Bladzijden schoon en netjes.

This book takes as its perspective that the customer undoubtedly is positioned in the center of the firm's overall management activities. True understanding of the customer requires efficient marketing research about the firm's international business environment. As discussed in the first chapters of the book, the firm's business success depends in part on its ethical standards; thus awareness of its environmental and social responsibility is required. The following chapters concentrate on various aspects of culturally biased customer behavior and how the firm ensures sensitivity when planning and selecting its marketing strategies. The most efficient techniques of international market segmentation, targeting, and strategic competitive positioning are introduced. Furthermore, concepts of consumer loyalty programs and their implementation in diversified international markets are presented. An important part is dedicated to describing suitable mixes of marketing policies for firms operating in culturally heterogeneous international markets. Finally, forecasting changes in consumer behavior as a tool of planning international marketing activities is taken into consideration. Marketing control mechanisms that seek to increase efficiency of selected marketing activities further contribute to the valuable insights of this publication.
Afbeeldingen
Glowik, Mario/Smyczek, Slawomir - International Marketing Management. Strategies, Concepts and Cases in Europe (3 foto's)
Glowik, Mario/Smyczek, Slawomir - International Marketing Management. Strategies, Concepts and Cases in Europe (3 foto's)
Glowik, Mario/Smyczek, Slawomir - International Marketing Management. Strategies, Concepts and Cases in Europe (3 foto's)
Boekentuin Alkmaar Alkmaar

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wij zijn een stichting zonder winstoogmerk. Een derde van de vrijwilligers bij De Boekentuin heeft een afstand tot de arbeidsmarkt of met een beperking. Naast vrijwilligers met een uitkering werkt de stichting ook samen met niet-commerciële re-integratiebedrijven, Vluchtelingenwerk en maatschappelijk werk uit de regio Alkmaar. Onze stichting is ontstaan vanuit een particulier initiatief en werkt zonder (gemeentelijke) subsidies.

Voor verzending binnen Nederland hanteren wij een verzendprijs voor brievenbuspost van €4,90 en pakketpost van € 7,25. Verzending geschiedt via PostNL. Op alle verzendingen zit een Track en Trace code.
Verzendkosten België € 7,95 via DPD.

Overige landen op aanvraag.


Op alle verzendingen zit een Track en Trace code.

Bestellingen worden op basis van binnenkomst afgehandeld, dus het kan een enkele keer voorkomen dat een boek reeds verkocht is, maar over het algemeen zijn wij zeer up-to-date.


We do send worldwide.
We accept payment by Paypal. Our EU customers may pay directly to our bank account. We do requiere pre-payment. The details will be e-mailed to you. All prices are in Euro's and do not include shipping costs. Books are subject to prior sale.
All books are in good / very good condition unless otherwise stated.
The purchase may be returned (after contacting us) if the book is not in the condition described.

Vul uw gegevens hieronder in om deze titel te bestellen bij boekwinkel Boekentuin Alkmaar.

Wijzig instellingen
De captcha wordt geladen. Een ogenblik geduld...

Klik op het witte vierkant hierboven

Op het bezoeken van onze website, zo ook het plaatsen van een bestelling, zijn onze Algemene voorwaarden van toepassing.

Registreer u vrijblijvend als koper!

Wijzig instellingen
De captcha wordt geladen. Een ogenblik geduld...

Klik op het witte vierkant hierboven

  • Alle boeken zijn compleet en verkeren in normale antiquarische staat, tenzij anders beschreven. Kleine onvolkomenheden, zoals een ingeplakte ex-libris of een naam op het schutblad, zijn niet altijd vermeld.
  • U handelt deze order direct af met Boekentuin Alkmaar
  • Na uw bestelling ontvangen u en Boekentuin Alkmaar een bevestiging per e-mail. In de e-mail staan de naam, adres, woonplaats en telefoonnummer van Boekentuin Alkmaar vermeld.
  • De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen.
  • Boekentuin Alkmaar kan betaling vooraf vragen.
  • Boekwinkeltjes.nl probeert Kopers en Verkopers tot elkaar te brengen. Boekwinkeltjes.nl is echter nimmer partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen Koper en Verkoper door gebruikmaking van de site. Als u een geschil hebt met één of meer gebruikers, dient u dit zelf op te lossen. U vrijwaart Boekwinkeltjes.nl van enigerlei vorderingen, aanspraken op schadevergoeding en dergelijke, verband houdende met dergelijke geschillen.

7,6 miljoen boeken

Gebruikt en tweedehands

11100 boekwinkels

Antiquariaten en particulieren