Titel
Kwaliteitsmanagement in de dienstverlening continue resultaatverbetering als managementstijl
Schrijver
Wijchers L, L.Kerklaan ,W Mastenbroek.
ISBN
9789026717925
Uitgever
Kluwer b.v., Uitgeverij
Prijs
€ 5,00(Excl. verzendkosten)
Bijzonderheden
1993, Paperback 347 pag. lichte lees / gebruik sporen
Meer info
In dit boek Kwaliteitsman in de dienstverlening wordt een overzicht gegeven van de achtergronden van het toenemend belang van kwaliteit en klantgerichtheid in maatschappij en organisatie.
bookobook
Dokkum
BookObooK probeert altijd binnen 2 dagen te antwoorden op Uw vraag/bestelling
Het komt echter voor dat U antwoord in Uw spambox terecht komt.
Als U binnen enkele dagen geen antwoord heeft ontvangen,
mag U natuurlijk altijd contact op nemen
(bij voorkeur via de email dit i.v.b. mijn andere werkzaamheden)
- Alle boeken zijn compleet en verkeren in normale antiquarische staat, tenzij anders beschreven. Kleine onvolkomenheden, zoals een ingeplakte ex-libris of een naam op het schutblad, zijn niet altijd vermeld.
- U handelt deze order direct af met bookobook
- Na uw bestelling ontvangen u en bookobook een bevestiging per e-mail. In de e-mail staan de naam, adres, woonplaats en telefoonnummer van bookobook vermeld.
- De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen.
- bookobook kan betaling vooraf vragen.
- Boekwinkeltjes.nl probeert Kopers en Verkopers tot elkaar te brengen. Boekwinkeltjes.nl is echter nimmer partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen Koper en Verkoper door gebruikmaking van de site. Als u een geschil hebt met één of meer gebruikers, dient u dit zelf op te lossen. U vrijwaart Boekwinkeltjes.nl van enigerlei vorderingen, aanspraken op schadevergoeding en dergelijke, verband houdende met dergelijke geschillen.