Titel
Ethiek van de gastvrijheid. Een bedrijfsethiek voor de dienstverlening
Schrijver
Vijver, Henk
Taal
Nederlands
ISBN
9789023231615
Uitgever
Van Gorcum / CHN
Prijs
€ 5,00(Excl. verzendkosten)
Bijzonderheden
1996, paperb., 16 x 24 cm., 165 blz., goede staat.
Meer info
Dienstverlenende organisaties (horeca, hulpverlening, toerisme en recreatie, winkelbedrijven etc.) moeten in hun bedrijfsvoering het begrip gastvrijheid koesteren. Maar hoe kun je gastvrijheid verlenen, aan dienstbetoon doen, en tegelijkertijd een commerciëel verantwoord bedrijf zijn?
- Alle boeken zijn compleet en verkeren in normale antiquarische staat, tenzij anders beschreven. Kleine onvolkomenheden, zoals een ingeplakte ex-libris of een naam op het schutblad, zijn niet altijd vermeld.
- U handelt deze order direct af met Livresque
- Na uw bestelling ontvangen u en Livresque een bevestiging per e-mail. In de e-mail staan de naam, adres, woonplaats en telefoonnummer van Livresque vermeld.
- De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen.
- Livresque kan betaling vooraf vragen.
- Boekwinkeltjes.nl probeert Kopers en Verkopers tot elkaar te brengen. Boekwinkeltjes.nl is echter nimmer partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen Koper en Verkoper door gebruikmaking van de site. Als u een geschil hebt met één of meer gebruikers, dient u dit zelf op te lossen. U vrijwaart Boekwinkeltjes.nl van enigerlei vorderingen, aanspraken op schadevergoeding en dergelijke, verband houdende met dergelijke geschillen.