Titel

Strategisch testen in direct marketing. Meer respons, meer klanten, meer rendement + CD-rom

Schrijver
Taal

Nederlands

ISBN

9789013019797

Uitgever

Kluwer

Prijs

9,50(Excl. verzendkosten)

Bijzonderheden

2005, 292 pp., linnen band met stofomslag. NIEUWSTAAT

Meer info
Nieuwstaat.

Eén van de grootste zegeningen van direct marketing is de mogelijkheid om te testen. Ideaal om onze veronderstellingen aan de praktijk te toetsen en de proef op de som te nemen. Beter dan alleen af te gaan op gevoel. Toch wordt er nog onvoldoende gebruik van gemaakt. 'Geen tijd' en 'geen geld', zegt de marketeer. Alsof het stelselmatig nalaten van testen uiteindelijk niet veel méér tijd en geld kost.

Dit boek is een aanrader voor iedereen die betrokken is bij:
- marketing
- direct marketing
- online marketing
- e-commerce.

Het bevat veel praktijkvoorbeelden en ook een degelijke theoretische ondergrond.

Inclusief cd-rom met rekenmodellen en de beste dm-testen.

Marketing Watch houdt voor de drukbezette marketeer het speelveld van de marketing in de gaten, verdiept zich in belangrijke nieuwe ontwikkelingen en rapporteert er diepgaand en praktisch over. Marketeers krijgen zo hulp bij het te lijf gaan van nieuwe uitdagingen voordat deze daadwerkelijk opdoemen.
Afbeeldingen
Reichardt, Frans - Strategisch testen in direct marketing. Meer respons, meer klanten, meer rendement + CD-rom
boekmakelaar Maastricht

Betaling met paypal is mogelijk.

Afhalen van boeken in overleg.
Na één dag geen antwoord, kijk dan in je spambox.

Vul uw gegevens hieronder in om deze titel te bestellen bij boekwinkel boekmakelaar.

Wijzig instellingen
De captcha wordt geladen. Een ogenblik geduld...

Klik op het witte vierkant hierboven

Op het bezoeken van onze website, zo ook het plaatsen van een bestelling, zijn onze Algemene voorwaarden van toepassing.

Registreer u vrijblijvend als koper!

Wijzig instellingen
De captcha wordt geladen. Een ogenblik geduld...

Klik op het witte vierkant hierboven

  • Alle boeken zijn compleet en verkeren in normale antiquarische staat, tenzij anders beschreven. Kleine onvolkomenheden, zoals een ingeplakte ex-libris of een naam op het schutblad, zijn niet altijd vermeld.
  • U handelt deze order direct af met boekmakelaar
  • Na uw bestelling ontvangen u en boekmakelaar een bevestiging per e-mail. In de e-mail staan de naam, adres, woonplaats en telefoonnummer van boekmakelaar vermeld.
  • De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen.
  • boekmakelaar kan betaling vooraf vragen.
  • Boekwinkeltjes.nl probeert Kopers en Verkopers tot elkaar te brengen. Boekwinkeltjes.nl is echter nimmer partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen Koper en Verkoper door gebruikmaking van de site. Als u een geschil hebt met één of meer gebruikers, dient u dit zelf op te lossen. U vrijwaart Boekwinkeltjes.nl van enigerlei vorderingen, aanspraken op schadevergoeding en dergelijke, verband houdende met dergelijke geschillen.

7,5 miljoen boeken

Gebruikt en tweedehands

11100 boekwinkels

Antiquariaten en particulieren