Titel
(1) Advertising promotion (info)
Schrijver
Shimp, T A (1)
Taal
Engels
ISBN
9780030103525
Uitgever
(1) The Dryden Press / Harcourt Brace College Publishers - 4th edition 1986
Prijs
€ 35,00(Excl. verzendkosten)
Bijzonderheden
(1) 589 pp - 26 x 22 x 2.5 - hardc (glad karton) - geb - nieuwstaat
Meer info
(1) promotion and supplemental aspects of Integrated Marketing Communications (bij dit
boek hoort geen dustjacket)
boek hoort geen dustjacket)
Oom Willem
Rotterdam
LET OP; Soms komt ons antwoord in de spam box terecht, wilt u die dan even checken? Dank u wel.
- Alle boeken zijn compleet en verkeren in normale antiquarische staat, tenzij anders beschreven. Kleine onvolkomenheden, zoals een ingeplakte ex-libris of een naam op het schutblad, zijn niet altijd vermeld.
- U handelt deze order direct af met Oom Willem
- Na uw bestelling ontvangen u en Oom Willem een bevestiging per e-mail. In de e-mail staan de naam, adres, woonplaats en telefoonnummer van Oom Willem vermeld.
- De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen.
- Oom Willem kan betaling vooraf vragen.
- Boekwinkeltjes.nl probeert Kopers en Verkopers tot elkaar te brengen. Boekwinkeltjes.nl is echter nimmer partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen Koper en Verkoper door gebruikmaking van de site. Als u een geschil hebt met één of meer gebruikers, dient u dit zelf op te lossen. U vrijwaart Boekwinkeltjes.nl van enigerlei vorderingen, aanspraken op schadevergoeding en dergelijke, verband houdende met dergelijke geschillen.