Titel
De klant als kern van de zaak. Vijf strategieen voor klantgerichte groei
Schrijver
Whiteley, Richard, Diane Hessan
Taal
Nederlands
ISBN
9789025420826
Uitgever
Contact
Prijs
€ 7,50(Excl. verzendkosten)
Bijzonderheden
1997, 365 pp., paperback. Als nieuw
Meer info
Als nieuw.
De auteur bespreekt vijf strategieën die ondernemingen kunnen toepassen om de klant centraal te stellen. De in de advieswereld werkzame auteurs maken hierbij gebruik van gesprekken die zij hebben gevoerd met managers en experts. Het boek onderscheidt zich van andere boeken over dit onderwerp doordat per strategie een aantal stappen wordt besproken om aan te geven hoe managers deze strategie kunnen implementeren in hun onderneming. Het boek wordt afgesloten met de bespreking van een aantal instrumenten die managers kunnen gebruiken om hun onderneming meer klantgericht te maken. De duidelijke praktijkvoorbeelden en de actualiteit van het onderwerp maken het boek geschikt voor het bedrijfsleven en voor universiteiten. Deze uitgave bevat een notenapparaat met literatuurverwijzingen en een register.
De auteur bespreekt vijf strategieën die ondernemingen kunnen toepassen om de klant centraal te stellen. De in de advieswereld werkzame auteurs maken hierbij gebruik van gesprekken die zij hebben gevoerd met managers en experts. Het boek onderscheidt zich van andere boeken over dit onderwerp doordat per strategie een aantal stappen wordt besproken om aan te geven hoe managers deze strategie kunnen implementeren in hun onderneming. Het boek wordt afgesloten met de bespreking van een aantal instrumenten die managers kunnen gebruiken om hun onderneming meer klantgericht te maken. De duidelijke praktijkvoorbeelden en de actualiteit van het onderwerp maken het boek geschikt voor het bedrijfsleven en voor universiteiten. Deze uitgave bevat een notenapparaat met literatuurverwijzingen en een register.
Afbeeldingen
boekmakelaar
Maastricht
Betaling met paypal is mogelijk.
Afhalen van boeken in overleg.
Na één dag geen antwoord, kijk dan in je spambox.
- Alle boeken zijn compleet en verkeren in normale antiquarische staat, tenzij anders beschreven. Kleine onvolkomenheden, zoals een ingeplakte ex-libris of een naam op het schutblad, zijn niet altijd vermeld.
- U handelt deze order direct af met boekmakelaar
- Na uw bestelling ontvangen u en boekmakelaar een bevestiging per e-mail. In de e-mail staan de naam, adres, woonplaats en telefoonnummer van boekmakelaar vermeld.
- De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen.
- boekmakelaar kan betaling vooraf vragen.
- Boekwinkeltjes.nl probeert Kopers en Verkopers tot elkaar te brengen. Boekwinkeltjes.nl is echter nimmer partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen Koper en Verkoper door gebruikmaking van de site. Als u een geschil hebt met één of meer gebruikers, dient u dit zelf op te lossen. U vrijwaart Boekwinkeltjes.nl van enigerlei vorderingen, aanspraken op schadevergoeding en dergelijke, verband houdende met dergelijke geschillen.