Titel

Successful Restaurant Design - Second Edition (2001)

Schrijver
Taal

Engels

ISBN

9780471359357

Uitgever

John Wiley & Sons

Prijs

9,00(Excl. verzendkosten)

Bijzonderheden

hard cover, gebonden, 306pp,

Meer info
boek is compleet en schoon, vrij van aantekeningen en onderstrepingen, vrij van naamsvermelding, boek is pa kk etp ost.

trefwoorden

Successful Restaurant Design by Regina S. Baraban and Joseph F. Durocher (2001, Hardcover, Revised)
horeca Interieur design
An integrated approach to restaurant design, incorporating front- and back-of-the-house operations

Restaurant design plays a critical role in attracting and retaining customers. At the same time, design must facilitate food preparation and service. Successful Restaurant Design shows how to incorporate your understanding of the restaurant's front- and back-of-the-house operations into a design that meets the needs of the restaurant's owners, staff, and clientele. Moreover, it shows how an understanding of the restaurant's concept, market, and menu enables you to create a design that not only facilitates a seamless operation but also enhances the dining experience.

This Third Edition has been thoroughly revised and updated with coverage of all the latest technological advances in restaurant operations. Specifically, the Third Edition offers:

All new case solutions of restaurant design were completed within five years prior to this edition's publication. The examples illustrate a variety of architectural, decorative, and operational solutions for many restaurant types and styles of service.

All in-depth interviews with restaurant design experts are new to this edition. To gain insights into how various members of the design team think, the authors interviewed a mix of designers, architects, restaurateurs, and kitchen designers.

New information on sustainable restaurant design throughout the book for both front and back of the house.

New insights throughout the book about how new technologies and new generations of diners are impacting both front- and back-of-the-house design.

The book closes with the authors' forecast of how restaurants will change and evolve over the next decade, with tips on how designers and architects can best accommodate those changes in their designs.


REGINA S. BARABAN is an editor, journalist, and educator specializing in the hospitality and design fields. She was the founding editor of Hospitality Design magazine and has taught restaurant design at Harvard University, New York University, and the University of New Hampshire.

The late JOSEPH F. DUROCHER, PhD, was a faculty member in the Department of Hospitality Management at the University of New Hampshire where, among other courses, he taught restaurant and hotel design. Dr. Durocher, who also taught at Cornell University and New York University, was the equipment editor for Restaurant Business and Institutional Distribution magazines.
Afbeeldingen
Baraban, Regina S. - Successful Restaurant Design - Second Edition (2001)
Baraban, Regina S. - Successful Restaurant Design - Second Edition (2001)
Kautskie Groningen

belangrijke mededeling: mijn e-mail heeft grote problemen met hotmail (en outlook) adressen, kijk vooral in uw spamfolder voor mijn antwoordmail! mijn e-mail adres is: kautskie@online.nl

Vul uw gegevens hieronder in om deze titel te bestellen bij boekwinkel Kautskie.

Wijzig instellingen
De captcha wordt geladen. Een ogenblik geduld...

Klik op het witte vierkant hierboven

Op het bezoeken van onze website, zo ook het plaatsen van een bestelling, zijn onze Algemene voorwaarden van toepassing.

Registreer u vrijblijvend als koper!

Wijzig instellingen
De captcha wordt geladen. Een ogenblik geduld...

Klik op het witte vierkant hierboven

  • Alle boeken zijn compleet en verkeren in normale antiquarische staat, tenzij anders beschreven. Kleine onvolkomenheden, zoals een ingeplakte ex-libris of een naam op het schutblad, zijn niet altijd vermeld.
  • U handelt deze order direct af met Kautskie
  • Na uw bestelling ontvangen u en Kautskie een bevestiging per e-mail. In de e-mail staan de naam, adres, woonplaats en telefoonnummer van Kautskie vermeld.
  • De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen.
  • Kautskie kan betaling vooraf vragen.
  • Boekwinkeltjes.nl probeert Kopers en Verkopers tot elkaar te brengen. Boekwinkeltjes.nl is echter nimmer partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen Koper en Verkoper door gebruikmaking van de site. Als u een geschil hebt met één of meer gebruikers, dient u dit zelf op te lossen. U vrijwaart Boekwinkeltjes.nl van enigerlei vorderingen, aanspraken op schadevergoeding en dergelijke, verband houdende met dergelijke geschillen.

7,5 miljoen boeken

Gebruikt en tweedehands

11100 boekwinkels

Antiquariaten en particulieren