Titel

Trademarks. Their Creation, Psychology and Perception

Schrijver
ISBN

906054689x

Uitgever

Amsterdam, J.H. De Bussy, 1974

Prijs

20,00(Excl. verzendkosten)

Bijzonderheden

cloth, dustj, 8vo xvi+496 pp.

Meer info
a broady based analysis of the use and construction of modern trademarks; systematic study with 100s of exemples; consumer behavior; design; effects; very good condition
Pallas Books Leiden

Voor boeken boven Euro 45,00 vragen wij betalen vooraf.

Vul uw gegevens hieronder in om deze titel te bestellen bij boekwinkel Pallas Books.

Wijzig instellingen
De captcha wordt geladen. Een ogenblik geduld...

Klik op het witte vierkant hierboven

Op het bezoeken van onze website, zo ook het plaatsen van een bestelling, zijn onze Algemene voorwaarden van toepassing.

Registreer u vrijblijvend als koper!

Wijzig instellingen
De captcha wordt geladen. Een ogenblik geduld...

Klik op het witte vierkant hierboven

  • Alle boeken zijn compleet en verkeren in normale antiquarische staat, tenzij anders beschreven. Kleine onvolkomenheden, zoals een ingeplakte ex-libris of een naam op het schutblad, zijn niet altijd vermeld.
  • U handelt deze order direct af met Pallas Books
  • Na uw bestelling ontvangen u en Pallas Books een bevestiging per e-mail. In de e-mail staan de naam, adres, woonplaats en telefoonnummer van Pallas Books vermeld.
  • De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen.
  • Pallas Books kan betaling vooraf vragen.
  • Boekwinkeltjes.nl probeert Kopers en Verkopers tot elkaar te brengen. Boekwinkeltjes.nl is echter nimmer partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen Koper en Verkoper door gebruikmaking van de site. Als u een geschil hebt met één of meer gebruikers, dient u dit zelf op te lossen. U vrijwaart Boekwinkeltjes.nl van enigerlei vorderingen, aanspraken op schadevergoeding en dergelijke, verband houdende met dergelijke geschillen.

7,5 miljoen boeken

Gebruikt en tweedehands

11000 boekwinkels

Antiquariaten en particulieren