Titel
Identiteit en imago. Recente inzichten in corporate communication - theorie & praktijk
Schrijver
Riel, Cees B.M. van
Taal
Nederlands
ISBN
9789052613390
Uitgever
Academic Service
Prijs
€ 10,00(Excl. verzendkosten)
Bijzonderheden
2005, 3e herz. dr., 318 pp., hardcover. NIEUWSTAAT
Meer info
Nieuwstaat.
Dit boek is een geheel herziene versie van de twee eerdere uitgaven met recente wetenschappelijke inzichten op het gebied van corporate communication. Na een inleiding komen achtereenvolgens aan de orde: organisatie-identiteit, organisatiereputatie, corporate branding, creatie en implementatie van een sustainable corporate story, specialisaties binnen corporate communication en de organisatie van communicatie. Het laat tevens zien hoe deze kennis in de dagelijkse praktijk kan worden toegepast. De auteur is hoogleraar Corporate Communication en een goeroe op het vakgebied. Het boek dat zoals de andere uitgaven helder en overzichtelijk is gestructureerd, is met name bestemd voor communicatiemanagers, studenten en onderzoekers. In deze herziene druk is zeer veel aangepast aan recente ontwikkelingen, waardoor het ook interessant is voor diegenen die een eerdere druk hebben gelezen. Een aanrader voor iedereen die werkzaam is op het terrein van corporate communication.
Dit boek is een geheel herziene versie van de twee eerdere uitgaven met recente wetenschappelijke inzichten op het gebied van corporate communication. Na een inleiding komen achtereenvolgens aan de orde: organisatie-identiteit, organisatiereputatie, corporate branding, creatie en implementatie van een sustainable corporate story, specialisaties binnen corporate communication en de organisatie van communicatie. Het laat tevens zien hoe deze kennis in de dagelijkse praktijk kan worden toegepast. De auteur is hoogleraar Corporate Communication en een goeroe op het vakgebied. Het boek dat zoals de andere uitgaven helder en overzichtelijk is gestructureerd, is met name bestemd voor communicatiemanagers, studenten en onderzoekers. In deze herziene druk is zeer veel aangepast aan recente ontwikkelingen, waardoor het ook interessant is voor diegenen die een eerdere druk hebben gelezen. Een aanrader voor iedereen die werkzaam is op het terrein van corporate communication.
Afbeeldingen
boekmakelaar
Maastricht
Betaling met paypal is mogelijk.
Afhalen van boeken in overleg.
Na één dag geen antwoord, kijk dan in je spambox.
- Alle boeken zijn compleet en verkeren in normale antiquarische staat, tenzij anders beschreven. Kleine onvolkomenheden, zoals een ingeplakte ex-libris of een naam op het schutblad, zijn niet altijd vermeld.
- U handelt deze order direct af met boekmakelaar
- Na uw bestelling ontvangen u en boekmakelaar een bevestiging per e-mail. In de e-mail staan de naam, adres, woonplaats en telefoonnummer van boekmakelaar vermeld.
- De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen.
- boekmakelaar kan betaling vooraf vragen.
- Boekwinkeltjes.nl probeert Kopers en Verkopers tot elkaar te brengen. Boekwinkeltjes.nl is echter nimmer partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen Koper en Verkoper door gebruikmaking van de site. Als u een geschil hebt met één of meer gebruikers, dient u dit zelf op te lossen. U vrijwaart Boekwinkeltjes.nl van enigerlei vorderingen, aanspraken op schadevergoeding en dergelijke, verband houdende met dergelijke geschillen.