Titel

Marketeers naar de frontlinie! Naar succesvolle integratie van customer services en marketing

Schrijver
Taal

Nederlands

ISBN

9789013026139

Uitgever

Kluwer 1e druk 2005 9789013026139

Prijs

7,70

Bijzonderheden

Gebonden hardcover in linnen met omslag 254pp. als nieuw

Meer info
Customer services is in veel sectoren doorslaggevend geworden voor de merkbeleving en merkkeuze van consumenten. Marketeers en ook directies van ondernemingen kunnen zich hun huidige beperkte betrokkenheid bij het front office niet langer permitteren. Marketeers zullen de samenwerking met het front office management moeten zoeken, om werkelijk lerende ondernemingen te creëren, met een onderscheidende positionering.

Het boek Marketeers naar de frontlinie! mag worden gezien als een statement, een uitnodiging, en vooral een oproep aan directies en marketeers, om een eind te maken aan de toenemende convergentie in sectoren en de druk op rendementen die daar het gevolg van is. Het biedt modellen en handreikingen aan directies en marketeers om de noodzakelijke synergie tussen marketing, customer services en sales management te benutten.
Afbeeldingen
Auteur: F. Plat  & H. Kramer Co-auteur: J. Odekerken - Marketeers naar de frontlinie! Naar succesvolle integratie van customer services en marketing
hasselman Breda

Levering binnen Nederland ( 3,90 euro verzendkosten )
Levering binnen de EU is mogelijk bij bestellingen vanaf 15 euro plus bijkomende internationale verzendkosten.
Afhalen is niet mogelijk.

Vul uw gegevens hieronder in om deze titel te bestellen bij boekwinkel hasselman.

Wijzig instellingen
De captcha wordt geladen. Een ogenblik geduld...

Klik op het witte vierkant hierboven

Op het bezoeken van onze website, zo ook het plaatsen van een bestelling, zijn onze Algemene voorwaarden van toepassing.

Registreer u vrijblijvend als koper!

Wijzig instellingen
De captcha wordt geladen. Een ogenblik geduld...

Klik op het witte vierkant hierboven

  • Alle boeken zijn compleet en verkeren in normale antiquarische staat, tenzij anders beschreven. Kleine onvolkomenheden, zoals een ingeplakte ex-libris of een naam op het schutblad, zijn niet altijd vermeld.
  • U handelt deze order direct af met hasselman
  • Na uw bestelling ontvangen u en hasselman een bevestiging per e-mail. In de e-mail staan de naam, adres, woonplaats en telefoonnummer van hasselman vermeld.
  • De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen.
  • hasselman kan betaling vooraf vragen.
  • Boekwinkeltjes.nl probeert Kopers en Verkopers tot elkaar te brengen. Boekwinkeltjes.nl is echter nimmer partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen Koper en Verkoper door gebruikmaking van de site. Als u een geschil hebt met één of meer gebruikers, dient u dit zelf op te lossen. U vrijwaart Boekwinkeltjes.nl van enigerlei vorderingen, aanspraken op schadevergoeding en dergelijke, verband houdende met dergelijke geschillen.

7,5 miljoen boeken

Gebruikt en tweedehands

11100 boekwinkels

Antiquariaten en particulieren