Titel
Verschuivende marketingparadigma's van placemarketing naar spacemarketing
Schrijver
Kuhlmeijer, H.J.
Taal
Nederlands
ISBN
9789055941780
Uitgever
Scriptum
Prijs
€ 5,00(Excl. verzendkosten)
Bijzonderheden
2000, 1e dr.,157 pp., gebonden in linnen band met stofomslag. NIEUWSTAAT
Meer info
Absolute nieuwstaat.
In deze bundel schetst Kuhlmeijer met enkele trefzekere penseelstreken de ontwikkelingen in de marketing van de afgelopen twintig jaar. In deze periode heeft de marketing het voortouw verloren, aldus Kuhlmeijer. Met de opkomst van internet is marketing nadrukkelijker dan ooit op de agenda komen te staan. Marketeers zullen achter de beknopte schrijfstijl van de auteur de ervaring herkennen die komt met de jaren. Zij vinden in dit boek een waardevolle reflectie op het verleden, heden en toekomst van hun discipline - stof die tot lezen, herlezen en overdenken uitnodigt. Niet-marketeers vinden hier een overzicht en vogelvlucht van een vakgebied met grote maarschappelijke reikwijdte, geschreven met de snelheid van internet. Wars van nodeloze franje concentreert Kuhlmeijer zich op de essentie die vastigheid biedt temidden van de waan van de dag. Want ook - en misschien wel vooral - in het internettijdperk geldt: het marketingconcept blijft de betrouwbare leidraad.
In deze bundel schetst Kuhlmeijer met enkele trefzekere penseelstreken de ontwikkelingen in de marketing van de afgelopen twintig jaar. In deze periode heeft de marketing het voortouw verloren, aldus Kuhlmeijer. Met de opkomst van internet is marketing nadrukkelijker dan ooit op de agenda komen te staan. Marketeers zullen achter de beknopte schrijfstijl van de auteur de ervaring herkennen die komt met de jaren. Zij vinden in dit boek een waardevolle reflectie op het verleden, heden en toekomst van hun discipline - stof die tot lezen, herlezen en overdenken uitnodigt. Niet-marketeers vinden hier een overzicht en vogelvlucht van een vakgebied met grote maarschappelijke reikwijdte, geschreven met de snelheid van internet. Wars van nodeloze franje concentreert Kuhlmeijer zich op de essentie die vastigheid biedt temidden van de waan van de dag. Want ook - en misschien wel vooral - in het internettijdperk geldt: het marketingconcept blijft de betrouwbare leidraad.
Afbeeldingen
boekmakelaar
Maastricht
Betaling met paypal is mogelijk.
Afhalen van boeken in overleg.
Na één dag geen antwoord, kijk dan in je spambox.
- Alle boeken zijn compleet en verkeren in normale antiquarische staat, tenzij anders beschreven. Kleine onvolkomenheden, zoals een ingeplakte ex-libris of een naam op het schutblad, zijn niet altijd vermeld.
- U handelt deze order direct af met boekmakelaar
- Na uw bestelling ontvangen u en boekmakelaar een bevestiging per e-mail. In de e-mail staan de naam, adres, woonplaats en telefoonnummer van boekmakelaar vermeld.
- De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen.
- boekmakelaar kan betaling vooraf vragen.
- Boekwinkeltjes.nl probeert Kopers en Verkopers tot elkaar te brengen. Boekwinkeltjes.nl is echter nimmer partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen Koper en Verkoper door gebruikmaking van de site. Als u een geschil hebt met één of meer gebruikers, dient u dit zelf op te lossen. U vrijwaart Boekwinkeltjes.nl van enigerlei vorderingen, aanspraken op schadevergoeding en dergelijke, verband houdende met dergelijke geschillen.