Titel
Het Gezeur van de Baas/Maak van Zeurende medewerkers Hrad{t} werkende medewerkers
Schrijver
Keijser-Gils van Miranda
Taal
Nederlands
Uitgever
Academi Service
Prijs
€ 15,00(Excl. verzendkosten)
Bijzonderheden
Paperback Als nieuw
Meer info
Wat een wereldbaan: manager. Een heuse leider! In theorie dan. Fantastisch natuurlijk om de inspirator te kunnen zijn van een groep hardwerkende, enthousiaste mensen. Alleen jammer dat er in jouw team van die zeurderige types zitten die altijd iets te klagen hebben en volgens wie het probleem steevast de organisatie, het systeem of de klant is. Dat kost bakken energie. Dus ben je eigenlijk best toe aan een nieuw team, een nieuwe afdeling, een nieuw bedrijf. Er is goed nieuws en slecht nieuws. Eerst het slechte: waar je ook naartoe vertrekt, ze zullen er altijd zijn, die zeurkousen. Het goede nieuws: er valt wel iets aan te doen! Je hebt de keuze tussen leiden en lijden. Net zoals je medewerkers, trouwens. Het gezeur de baas is een inspirerend, prikkelend boek voor managers op alle niveaus. Met theoretische achtergronden en praktische tips om een zeurende werknemer te veranderen in een hard(/t)werkende medewerker.
Recensie(s)
Het is een bekend fenomeen, zeuren. Klagende medewerkers kunnen de sfeer in organisaties ernstig nadelig be�nvloeden. Dit boek verklaart het gezeur vanuit zowel cultureel als organisatie-perspectief. Met behulp van diverse management- en organisatietheorie�n wordt uitgelegd welke betekenissen gezeur kan hebben en hoe het gedrag van deze medewerkers be�nvloed kan worden en omgebogen naar een constructieve houding. Hierbij speelt de manager een belangrijke rol. Hij moet de regie weer oppakken en leiding geven. Een duidelijk stappenplan biedt houvast. Omdat zeuren verschillende achtergronden kan hebben, zijn de afsluitende praktijkvoorbeelden zeer informatief. Ze geven een inkijk in de verschillende mogelijkheden. Tot slot een literatuurlijst.
Recensie(s)
Het is een bekend fenomeen, zeuren. Klagende medewerkers kunnen de sfeer in organisaties ernstig nadelig be�nvloeden. Dit boek verklaart het gezeur vanuit zowel cultureel als organisatie-perspectief. Met behulp van diverse management- en organisatietheorie�n wordt uitgelegd welke betekenissen gezeur kan hebben en hoe het gedrag van deze medewerkers be�nvloed kan worden en omgebogen naar een constructieve houding. Hierbij speelt de manager een belangrijke rol. Hij moet de regie weer oppakken en leiding geven. Een duidelijk stappenplan biedt houvast. Omdat zeuren verschillende achtergronden kan hebben, zijn de afsluitende praktijkvoorbeelden zeer informatief. Ze geven een inkijk in de verschillende mogelijkheden. Tot slot een literatuurlijst.
- Alle boeken zijn compleet en verkeren in normale antiquarische staat, tenzij anders beschreven. Kleine onvolkomenheden, zoals een ingeplakte ex-libris of een naam op het schutblad, zijn niet altijd vermeld.
- U handelt deze order direct af met Ab antiquarimaat
- Na uw bestelling ontvangen u en Ab antiquarimaat een bevestiging per e-mail. In de e-mail staan de naam, adres, woonplaats en telefoonnummer van Ab antiquarimaat vermeld.
- De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen.
- Ab antiquarimaat kan betaling vooraf vragen.
- Boekwinkeltjes.nl probeert Kopers en Verkopers tot elkaar te brengen. Boekwinkeltjes.nl is echter nimmer partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen Koper en Verkoper door gebruikmaking van de site. Als u een geschil hebt met één of meer gebruikers, dient u dit zelf op te lossen. U vrijwaart Boekwinkeltjes.nl van enigerlei vorderingen, aanspraken op schadevergoeding en dergelijke, verband houdende met dergelijke geschillen.